budleja

1. Data: 2004-08-17 20:01:03

Temat: budleja
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam i posadzilam sobie niedawno kwitnaca budleje, ale wziela i
przekwitla :-(
Czy sciac pedy kwiatowe? Na logike sobie tak mysle ze powinnam sciac, ale
czy ja wiem?
Sciac czy nie sciac?
Pozdrawiam
Ania K

2. Data: 2004-08-17 20:08:04

Temat: Re: budleja
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przekwitla :-(
> Czy sciac pedy kwiatowe? Na logike sobie tak mysle ze powinnam sciac, ale

Niekoniecznie, ja u moich nie ścinam, mi podobają się nasienniki budlei
zimą, z tym, że jeśli nie wysila się na zawiązywanie nasion, może będzie
kwitła ładniej i dłużej. Swoja drogą Twoja powinna jeszcze troszkę kwiatów
wydać. Jaka to odmiana, ewntualnie, jaki ma kolor kwiatów?

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-08-17 20:14:03

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk"
> [...]
> kwitła ładniej i dłużej. Swoja drogą Twoja powinna jeszcze troszkę kwiatów
> wydać. Jaka to odmiana, ewntualnie, jaki ma kolor kwiatów?
******
Taka nie za duza jest, to nie wiem czy jeszcze zechce kwitnac. Troche nie
wyglada na chetna .. ;-)
Kolor ma ladny, taki ciemny lila. Odmiana ... hm... ;-)))
Jeszcze duuuuuzo wiedzy przede mna ......
Pozdrawiam
Ania

4. Data: 2004-08-17 21:01:05

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekwitla :-(
> Czy sciac pedy kwiatowe? Na logike sobie tak mysle ze powinnam sciac, ale

Ja scinam.

Elfir

5. Data: 2004-08-17 21:17:25

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir"

> Ja scinam.

*******
A wyczytalam wlasnie ze na wiosne dobrze skrocic porzadnie wszystkie pedy.
Robicie tak?
Pozdrawiam
AniaK

6. Data: 2004-08-17 21:38:57

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana napisał:

> A wyczytalam wlasnie ze na wiosne dobrze skrocic porzadnie wszystkie pedy.
> Robicie tak?

Robicie. Pędy i tak zazwyczaj wymarzają, dzięki cięciu
krzewy ładnie się zagęszczają.

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2004-08-17 21:46:19

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra"
> Robicie. Pędy i tak zazwyczaj wymarzają, dzięki cięciu
> krzewy ładnie się zagęszczają.
***
Dzieki :-)
Pozdrawiam
AniaK

8. Data: 2004-08-17 22:59:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> wrote in message news:cftrh7$onj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ja scinam.

Ja nie scinam.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2004-08-17 23:14:47

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ana" <a...@g...pl> wrote in message news:cftsl2$ld3$1@mamut1.aster.pl...

> A wyczytalam wlasnie ze na wiosne dobrze skrocic porzadnie wszystkie pedy.
> Robicie tak?

Nie, bo w zimie wszystkie pedy i tak mi przemarzaja do ziemi
i kazdej wiosny budleja odrasta od korzeni.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2004-08-18 07:23:11

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana wrote:

> A wyczytalam wlasnie ze na wiosne dobrze skrocic porzadnie wszystkie pedy.
> Robicie tak?
> Pozdrawiam

Budleję mam od zeszłego roku i na wiosnę sporo pędów miała
uschniętych (przemarznietych?), więc obcinanie okazało
się obowiązkowe.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Pepino -ktos ma jakies informacje?