Perfumy

Data: 2002-10-02 15:01:11
Temat: Perfumy
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl>

Witajcie,

Czy ktos z Was wie moze, gdzie mozna kupic Fragonarda?
Cztery lata temu przywiozlam sobie mala buteleczke z paryskiej perfumerii.
Perfumy te sa bardzo wydajne, wiec cos mi tam jeszcze na dnie zostalo (i
nawet zapachu nie zmienilo :P), ale chcialabym sie zaopatrzyc w nowy
flakonik.
Niestety, nie widzialam jeszcze w Polsce Fragonarda :(( Tylko wefrancuskich
sklepach internetowych go swego czasu wysledzilam, ale nie usmiecha mi sie
sprowadzac sobie perfumy az z Francji.
Moze ktos widzial? Najlepiej na Slasku?

--
Natchniuza