Perfumy na zime?

1. Data: 2002-09-25 13:57:57

Temat: Re: Perfumy na zime?
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>> Jakie?
>> Mam dylemat, hmm...
>> Poradźcie coś!

te iine
>to:Casvhmir(Chopard),
uzywalam Cashmir Choparda wlasnie zima cos 4 lata temu - ale mi sie podobaly.
starsznie. takie cudnie waniliowe, piekne.

a potem mi przeszlo i teraz juz zawsze dosc lekkich. Niezlaeznie od pory roku.
Ostatnio Oxygen Lanvina. I zawsze mam le peur Kenzo (????) - te najprosztsze,
biala butelka, niebieska zatyczka..

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-09-25 14:04:35

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>On Wed, 25 Sep 2002 15:57:57 +0200, Monisiatko <M...@i...pl>
>wrote:
>: le peur Kenzo (????)
>
>o lelum polelum.
>l'eau par Kenzo! :)
>
>kasica

I dlatego wlasnie byly te ??????????
:))

1. Data: 2002-09-25 14:14:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-25 14:28:36

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> uzywalam Cashmir Choparda wlasnie zima cos 4 lata temu - ale mi sie
podobaly.
> starsznie. takie cudnie waniliowe, piekne.
>
> a potem mi przeszlo i

mnie wlasnie tez przeszlo!

> Ostatnio Oxygen Lanvina. I zawsze mam le peur Kenzo (????) - te
najprosztsze,
> biala butelka, niebieska zatyczka..

znam,wlasnie tez kiedys przed laty uzywalam, ale ca. rok temu "wyszedl" ten
nowy zapach.Poniewaz widze,ze mamy podobny gust zapachowy,wiec przypuszczam
,ze bylby to tez Twoj zapach
pozdr.Ilona

1. Data: 2002-09-25 14:41:55

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nowy zapach.Poniewaz widze,ze mamy podobny gust zapachowy,wiec przypuszczam

a jaki jest ten nowy, co wyszedl:))

1. Data: 2002-09-25 14:52:27

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> a jaki jest ten nowy, co wyszedl:))

wlasnie flower Kenzo butelka smukla i kwiat maku na niej
Ilona

1. Data: 2002-09-25 15:10:56

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>wlasnie flower Kenzo butelka smukla i kwiat maku na niej
>Ilona

acha..
a jaki jest?? Nie za slodki?? Bo np Jungle Kenzo nie podoba mi sie.
Obecnie wole lzejsze zapachy.

1. Data: 2002-09-25 17:46:14

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" wrote:

> jeszcze Kenzo Jungle (ja wachalam "Elephant" i bardzo mi sie podobal,
> taki w sam raz korzenny cieply zapaszek na zime).

Rewelacja, pod warunkiem ze baaaaaaaaaaaaaaardzo oszczednei stosowany, i nie
katuje sie nim innych w srodkach komunikacji masowej :)

ps.miałam je jakies 6 lat temu, i były fajne, ale naprawde bardzo intesywnei
pachniały,
jedyna metodą na nie było psiknięcie w przestrzen i przejscie tylko przez
obłoczek :)

--

Lia

1. Data: 2002-09-25 17:50:32

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" wrote:

> Jakie?
> Mam dylemat, hmm...
> Poradźcie coś!

A ja od 4 lat nei potrafie się zimą obejsc bez 'extravagance' Givenchy.
Jak jest cieplej uzywam dziesiątki innych, zadnego dłuzej - jakos nei moge
trafic n aten jedyny.
Ale zimą nie mam zadnych dylematów - "extravagance' jest niezastąpiony :)
--

Lia

1. Data: 2002-09-26 08:26:54

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> acha..
> a jaki jest?? Nie za slodki?? Bo np Jungle Kenzo nie podoba mi sie.
> Obecnie wole lzejsze zapachy.

Nie znam Jungle Kenzo, ale zapomnialam Ci napisac,ze dlugi czas uzywalam
Allure Chanel, co Ty na to podoba sie?
pozdr.Ilona

Zel antycellulitowy Avonu
domowe sposoby