Pewnego dnia poczulem...

1. Data: 2006-03-21 18:24:36

Temat: Pewnego dnia poczulem...
Od: "Zaniepokojony" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... klucie w klatce piersiowej. Moze niezbyt mocne, ale meczace. Postanowilem
przestac palic. Po dwoch tygodniach nie bylo lepiej wiec wybralem sie do
lekarza. Pan doktor mnie osluchal, zrobil rentgena klatki piersiowej i
stwierdzil, ze z plucami wszystko w porzadku. Tym bardziej ze "pluca nie bola".
Mija wlasnie 6 tydzien jak nie pale, ale klucie w klatce az po mostek i nad
prawym plucem nie ustalo. Od czasu do czasu po odkaszlnieciu "z wewnatrz"
wydostaje mi sie odrobina swiezej krwi. Przyznam, ze jestem zaniepokojony co to
moze byc. Bol nie jest silny, ale meczacy psychicznie. Czy ktos z Panstwa
spotkal sie z czyms podobnym? Planuje znow wybrac sie do lekarza tylko nie wiem
do jakiego specjalisty sie udac i o jakie badania poprosic. Dziekuje za
wszelkie wskazowki.

pozdrawiam
Przemas