Pewnie ma facet racje

21. Data: 2020-07-17 21:43:33

Temat: Re: Pewnie ma facet racje
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.07.20 um 09:10 schrieb z...@g...com:
> Gość ładujący takie kocopały nazywa się Krzysztof Karoń. Widziałem wywiad z nim u
Moniki Jaruzelskiej.

Nie znam goscia, choc cos o nim slyszalem, ale jestem esteta i unikam
osobnikow, ktore mi intelektem (sorry) i facjata niezbyt odpowiadaja.
A co do tych jegomosci (jest jakis facet w fioletach, zapomnialem
ksywy), ktory ciagle gada o seksie. No coz, doktor Freud cos juz o tym
pisal. Sa po prostu ludzie, ktorzy widza wszedzie seks. Nawet sa
specjalisci, ktorzy ich lecza. Pokazuja np. tablice Rorschacha i gosc
widzi cipe!

Przedszkolaki seksualizowac, sklaniac dzieci do wyboru plci, uczyc je
homoseksuaalizmu... Co sie dzieje w tych polskich seminariach duchownych?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

22. Data: 2020-07-17 22:13:56

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Gość sobie wymyślił że osoby czerpiące przyjemności fizyczne będą pozbawione chęci
tworzenia. Uważam, że można wymyślać różne bzdury, ale żeby je powtarzać publicznie
to już trzeba mieć poważne ograniczenia intelektu. Niebezpieczne jest to, że w celach
zdobycia władzy i kontroli seksualnosci taka ideologia jest wykorzystywana i znajduje
swoich zwolenników. Następnym etapem będzie regeneracja przyjemności płynącej z seksu
gdyż ta też zapewne pozbawia ludzi twórczej motywacji. Zresztą już jakiś mizygonik to
nie raz wymyślił.

23. Data: 2020-07-18 00:30:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-17 07:07, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Tjaa... ale Karoń się śmieje z tych automatów, a one są faktem. Nawet Chińczycy
przestawiają się na nie powoli z masowej pracy taniej siły roboczej, która już nie
jest tak tania. Ludzie są do pracy coraz mniej potrzebni.

A niejaki Henry Ford, juz w XIX wieku, zrozumnial, ze jego najwienkszym
rynkiem zbytu som jego pracownicy...

24. Data: 2020-07-18 00:37:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-17 22:13, z...@g...com wrote:
> [...]
gdyż ta też zapewne pozbawia ludzi twórczej motywacji. Zresztą już jakiś mizygonik to

Oj, biedaki... ktos was pozbawil, czegos istotnego...

//tu macie se posuchejcie:

"Pornografia, onanizm i boska energia wykład Łazariewa"

https://youtu.be/OnIDdeYsJrA

//tylko siem nie onanizujcie... za bardzo...!

25. Data: 2020-07-18 09:20:23

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.07.2020 o 15:19, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> Mowila, ze w Grecji nie ma przyszlosci. Kreta mi sie podobala i
> chetnie tam jeszcze pojade, ale kraj zyje glownie z turystyki (gdzies
> czytalem o Polce z Rodos), a jesli to zrodlo choc na rok troche
> wyschnie, to bedzie zle.
> W okolicy (nawet na wsiach) mamy sporo greckich restauracji i raczej
> nie widac, zeby jakies padaly (sa tez Turcy, Wietnamczycy, Chinczycy,
> Wlosi, Czesi). A wedlug pewnych statystyk w 2018 r. wyemigrowalo ok.
> 50,5 tys. Grekow. To tak jakby wyjechalo 190 tys. Polakow lub 381 tys.
> Niemcow (faktycznie wyjezdza ok. 45 tys. Polakow i 160 tys. Niemcow).

5/umfrage/einwanderer-und-auswanderer-in-den-eu-laen
dern/

> Btw. Zauwazylem w watku wzmianki o podatkach, ale jakos nie rozumiem
> co ma fiskus i podatki wspolnego z marksizmem czy neomarksizmem?

A ja słyszałem rumuńską cygankę nielegalnie przebywającą i przyłapaną w
Francji,. Panie ta tłumacząc dlaczego mimo wielu wydaleń cięgle wraca do
Francji motywowała to głodem panującym w rodzimym kraju - Rumunii... Tak
to lubią gadać emigranci o swoich motywach opuszczania rodzimego kraju.

Zawracam uwagę że Polaków wyemigrowało ponad 3 miliony, ale wszyscy
zajmują się Grecją. O co w tym wszystkim chodzi to nie wie chyba nikt -
Grek żyjący na poziomie jakiego Polak chyba nigdy nie osiągnie żyje w
piekle kryzysu a Polak ma wmawiane że w " zielonej wyspie Europy i
świata"...

W Polsce akurat praktykowany jest antymarksizm w redystrybucji
podatkowej. Czyli coś zupełnie sprzecznego z ideą Marksa.

26. Data: 2020-07-18 09:21:26

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.07.2020 o 18:39, gazebo pisze:

> chyba sie wzajemnie rozmijamy w rozumieniu, ja nie pisze dobrze czy
> zle, oceniam fakty, ktore ty podajesz, bo z twoimi osobistymi to
> niekoniecznie

A sprawa jest prosta - ja tylko o tym od czego wielu ucieka i tym samym
wypacza - o rzeczywistości która nas otacza.  W sumie nie ma o czym
gadać, ale wobec takiej postawy propagandy i gawiedzi opisywanie i
dyskutowanie o rzeczywistości  ma rację bytu.

27. Data: 2020-07-18 09:24:02

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.07.2020 o 05:11, Ilona pisze:

> [...]
> armii
>
> o zadeklarowanie, że kobiety są 'klasą ciemiężoną', a mężczyźni
> 'ciemiężcami'.
>
> Munzenberg w ten sposób podsumował długoterminowe działania Szkoły
> Frankfurckiej:
>
> 'Zachód zrobimy tak zepsutym, że będzie śmierdział'
>
> Według szkoły były dwa typy rewolucji: (a) polityczna, i (b)
> kulturowa. Kulturowa niszczy wszystko od środka: 'Nowoczesne formy
> poddaństwa cechuje łagodność'. Postrzegali to jako projekt
> długoterminowy i skupiali się na rodzinie, edukacji, mediach, seksie i

a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

> //bardzo interesujonce...!

"Stał się komunistą"!!!, ty też twierdzisz że komuszyzm to legitymacja
partyjna?  Zapisuję się i jestem komuchem - składam legitymację i już
nim nie jestem? Jakie to u was materialistów proste, za kasę mogę sobie
kupić wszystko, jednym słowem - chcę być komuchem to sobie tytuł kupuję.
Ale to wbrew propagandzie nie tak działa. Określenie "towarzysz" i kolor
czerwony , to nie od dzielenia się władzą, łupami i przywilejami a z
walki na barykadach o sprawiedliwy świat.

Nie interesują mnie żadne szkoły. Z kilkoma punktami się zgadzam z
innymi nie,. Np nauczanie o homoseksualizmie i seksie nie ma sensu bo
tak naprawdę nauczyciele nie muszą o temacie wiedzieć więcej niż ich
uczniowie. Podważanie autorytetu szkoły i nauczycieli jest jak
najbardziej zasadne, gdyż zasadniczo nie nauczają oni/one mądrości.

Ogólnie pisząc to chyba nie ma nic gorszego niż ideowcy którzy usiłują
naprawiać świat a są to ludzie opierający swoje przekonanie na różnych
fobiach a nie na czymś racjonalnym. Już pisałem że murzyn nigdy nie
będzie białym a gdyby ciocia miała brodę to byłaby wujkiem.

28. Data: 2020-07-18 22:49:33

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.07.20 um 09:20 schrieb trybun:

> [...]
> Francji motywowała to głodem panującym w rodzimym kraju - Rumunii... Tak
> to lubią gadać emigranci o swoich motywach opuszczania rodzimego kraju.

Przeczytaj sobie cos o emigracji - szczegolnie push factors i pull
factors. Po polsku pewnie tez to jest, ale nie chce mi sie szukac. Kazdy
ktoremu zdarzylo sie wyjechac kiedys na dluzej lub na stale znajdzie cos
o sobie. A wiec nie ma co pokazywac palcem na jakichs Cyganow czy
Murzynow. Ich widac, a inni z chlodniejszych stron gina w tlumie.
Grekow lubie i do Grecji (Kreta, Rodos itd.) kiedys znowu pojade, ale
zdarzyly im sie rzady, ktore im niezle rozbudzily aspiracje i
ostatecznie zrujnowaly gospodarke. Stracili jak zwykle slabsi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Emigration

29. Data: 2020-07-19 02:00:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-18 09:24, trybun wrote:

> [...]
> fobiach a nie na czymś racjonalnym. Już pisałem że murzyn nigdy nie
> będzie białym a gdyby ciocia miała brodę to byłaby wujkiem.

To zapewne, napisane z 'przekonsem', ze arystokrata i syn bankiera,
nagle, 'stal siem komunistom'...
//raczej, byl to ktos, komu zlezalo by powstalo cos takiego, jak
'nowy_marksizm'... zwlaszcza, ze sam opracowal teoretyczne podstawy
psychoanalitycznego rozdupcania istniejoncego systemu spolecznego.

Te punkty, wzystkie razem, jaki i kazdy z nich z osobna, som
bezposrednio nakierowane na zniszczenie fundamentow cywilizacji
lacinskiej. //i tu kropka

//nalezy zadac sobie pytanie, co bendzie po tym, gdy te fundamenty runom
i spoleczenstwa przestanom byc zorganizowane, jak dotond...?

30. Data: 2020-07-19 09:37:19

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2020 o 22:49, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> zdarzyly im sie rzady, ktore im niezle rozbudzily aspiracje i
> ostatecznie zrujnowaly gospodarke. Stracili jak zwykle slabsi.

Lektura tuby kapitalistycznej propagandy (Wiki) nie może być źródłem
wiarygodnym informacji. Styl prowadzony przez to medium sprowadza się do
dokopywania wszystkiemu co się ludziom kojarzy z kolorem czerwonym.

Rozumiem że teraz Grecy uciekają na wszystkie strony, byleby wyrwać się
z tego greckiego piekła jakie im zafundował rząd?

Wlasnie zaczela siem Noc Cudow ;P
Manifest Breivika
Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość