Re: Pewnie ma facet racje

From: trybun <L...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pewnie ma facet racje
Date: Sun, 19 Jul 2020 09:37:19 +0200

W dniu 18.07.2020 o 22:49, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
5/umfrage/einwanderer-und-auswanderer-in-den-eu-laen
dern/

> Przeczytaj sobie cos o emigracji - szczegolnie push factors i pull
> factors. Po polsku pewnie tez to jest, ale nie chce mi sie szukac.
> Kazdy ktoremu zdarzylo sie wyjechac kiedys na dluzej lub na stale
> znajdzie cos o sobie. A wiec nie ma co pokazywac palcem na jakichs
> Cyganow czy Murzynow. Ich widac, a inni z chlodniejszych stron gina w
> tlumie.
> Grekow lubie i do Grecji (Kreta, Rodos itd.) kiedys znowu pojade, ale
> zdarzyly im sie rzady, ktore im niezle rozbudzily aspiracje i
> ostatecznie zrujnowaly gospodarke. Stracili jak zwykle slabsi.

> [...]

Lektura tuby kapitalistycznej propagandy (Wiki) nie może być źródłem
wiarygodnym informacji. Styl prowadzony przez to medium sprowadza się do
dokopywania wszystkiemu co się ludziom kojarzy z kolorem czerwonym.

Rozumiem że teraz Grecy uciekają na wszystkie strony, byleby wyrwać się
z tego greckiego piekła jakie im zafundował rząd?