Piczarkowa

1. Data: 2001-11-20 12:55:44

Temat: Piczarkowa
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z czym gotujecie pieczarkową zupę, bo ja zawsze z ziemniakami. Dzisiaj
planuję za obiad, może by tak raz inaczej...

Ela

begin 666 Maryla Migdal.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..DUI9V1A;#M-87)
Y;&$-"D9.
M.DUA<GEL82!-:6=D86P-"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z;6%
R>6QA;6E
M<&]C>G1A+F]N970N<&P-"E)%5CHR,# Q,3$R,%0Q,C4U-#1:#0I%3D0Z5D-!
$4D0-"@``
`
end

1. Data: 2001-11-20 13:02:16

Temat: Re: Piczarkowa
Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Makaron kolanka - jedyne co przychodzi mi do głowy

--
Lilly was here

1. Data: 2001-11-20 13:25:03

Od: "GA" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Z czym gotujecie pieczarkową zupę, bo ja zawsze z ziemniakami. Dzisiaj
> planuję za obiad, może by tak raz inaczej...
>
> Ela

Z soczewicom. B. Dobrem.

1. Data: 2001-11-20 13:39:40

Temat: Odp: Piczarkowa
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z soczewicom. B. Dobrem.

Z soczewicą? Wiem co to jest, ale nigdy jeszcze tego nie jadłam.

Ela

1. Data: 2001-11-20 13:58:02

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To najwyzszy czas nadrobic zaleglosci ;-))
> Soczewica to bardzo fajna sraczkowa roslinka,

O rany, bardzo przepraszam, mialo byc straczkowa ;-)
Anulowałam te wiadomosc, ale jakby ktos przeczytal, to przepraszam.

Basia

1. Data: 2001-11-20 14:07:42

Od: "Tomek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

z lanym ciastem tez niezla

1. Data: 2001-11-20 18:02:42

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>z lanym ciastem tez niezla

Zrobiłam z lanym ciastem. Była super!

Ela

1. Data: 2001-11-21 07:37:21

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9tdnbq$hv1$1@news.tpi.pl...
: >
:
: O rany, bardzo przepraszam, mialo byc straczkowa ;-)
: Anulowałam te wiadomosc, ale jakby ktos przeczytal, to
przepraszam.
:

udalo Ci sie anulowac. Nie bylo widac, no ale teraz ....
;o)) Rzeczywiscie soczewica jest taka? ;o)))

A moze pieczarkowa z makaronem i np. kuleczkami ptysiowymi?
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-11-22 09:42:24

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: {Wilma} <w...@s...pl>

> [...]
> :
>
> udalo Ci sie anulowac. Nie bylo widac, no ale teraz ....
> ;o)) Rzeczywiscie soczewica jest taka? ;o)))

Nie udalo sie anulowac. Ja mialam ;-))

--
Macabra
When God made man, she was only testing