Pieczarki

1. Data: 2005-02-16 09:02:40

Temat: Pieczarki
Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam w zimowy poranek!
Mam sporą ilość pieczarek i chciałabym przygotować z nich jakiś dobry i
nieskomplikowany obiad.
Tak myślałam, że mógłby to być jakiś sos ale jak go doprawić i z czym
najlepiej podać?
Może ktoś jest fanem i smakoszem pieczarkowego szaleństwa i może mi pomóc?
Joleczka

1. Data: 2005-02-16 10:04:05

Temat: Re: Pieczarki
Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam w zimowy poranek!
> Mam sporą ilość pieczarek i chciałabym przygotować z nich jakiś dobry i
> nieskomplikowany obiad.

1. Sos pieczarkowy:
Poddusić pieczarki z cebulą, doprawić pieprzem i solą, zalać tłustą śmietaną
(żeby się nie zważyła). Wymieszać i gotowe.
Do tego możesz zrobić kopytka, kluski śląskie, placki ziemniaczane, lub w
wersji superszybkiej podać sos z makaronem;)

2. Pieczarki faszerowane:
Jeśli masz większe pieczarki, to wykrawasz z nich ogonki. Ogonki siekasz
(możesz też do ogonków dodać kilka całych pieczarek) i przesmażasz z dość
drobno posiekaną cebulą. W międzyczasie gotujesz jajko/jajka na twardo.
Rozdrabniasz jajko i mieszasz z przesmażoną papką
pieczarkowo-ogonkowo-cebulową;). Możesz dodać do tego trochę natki
pietruszki... Takim nadzieniem nadziewasz kapelusze pieczarek. Obtaczasz w
jajku, bułce i smażysz jak schabowe. Gotowe

--
pzdr
/\/\\/\/

Masło, masełko , masełeczko...
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
prawidlowe nazwy kawy i ...
tarta - zakalec
kuchnia francuska w internecie