Pieczenie ciast w kuchence mikrofalowej

1. Data: 2003-04-12 01:31:03

Temat: Pieczenie ciast w kuchence mikrofalowej
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich :-)

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia dot. pieczenia ciast w kuchence
mikrofalowej ?

Kuchenka ma grilla kwarcowego, termoobieg i funkcje crisp. W poradniku
Whirlpolla jest krótkie info na ten temat "Ciasta piec na średniej mocy
lub mocy 500 W." ale to trochę dla mnie mało.

Czy jeśli użyje tylko sam termoobieg (mogę ustawić temp. od 50 do 250
stopni C) to wstawić ciasto na normalnej blasze i piec normalnie ?

Będę wdzięczny za wszystkie sugestie i uwagi dot. ustawień rodzaju
naczyń itp.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-04-15 11:51:35

Temat: Odp: Pieczenie ciast w kuchence mikrofalowej
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b77qae$n2v$...@a...news.tpi.pl...
> Witam Wszystkich :-)
>
> Czy ktoś ma jakieś doświadczenia dot. pieczenia ciast w kuchence
> mikrofalowej ?

Hej :)
Moim ulubionym i popisowym ciastem jest... marchewkowe z mikrofalówki.
Przepisu niestety nie pamiętam, ale odszperam i wklepię później.
W każdym razie piekę 7 min. na 800W, bez żadnych bajerów (nawet nie wiem
która funkcja u mnie to te osławione grile i inne). Ciacho zawsze
wychodzi wypieczone i chrupiące a w środku soczyste. Mój TŻ za pierwszym
razem stwierdził
"kiedy ty zdążyłaś taki fajny piernik upiec?"
:))))
Słyszałam, że większość ciast proszkowych fajnie wychodzi z mikroweli.
W mojej książce o mikrofalówce mam podanych kilkanaście różnych
przepisów, daj znać jakie by cię interesowały a ja sprawdzę, czy jest
coś odpowiadającego. Generalnie wygląda na to, że każde przeciętne
ciasto (od sernika po drożdżówkę, a nawet biszkopt) można upiec. średnio
mirkofaluje się na pełnej mocy przez 8-12 min.
Pozdrawiam,Kianit

moj dzisiejszy obiadek-pochwale sie
faq 5
cos szybkiego, ale pysznego