Piękny pogrzeb

161. Data: 2018-08-20 15:14:55

Temat: Re: Piękny pogrzeb
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Hm!
> To jak to jest?
> Podobno życie człowieka jest od Boga.
> Ale tylko człowieka wieżącego?

A wysoka ta wieża?

> Wszystko jest od Boga, dla wierzących.
> Dla niewierzących pozostaje nicość.
> Niewierzący pozostają w pustej czasoprzestrzeni.

Tak?

> Jak powszechnie wiadomo?

A po co niewierzącemu to wiedzieć?

--
XL

162. Data: 2018-08-20 16:00:14

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 15:14:56 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> A wysoka ta wieża?

wujo wieża nie dowierza
że na wieży stoi wieża

163. Data: 2018-08-21 19:05:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:

> wujo wieża nie dowierza
> że na wieży stoi wieża

Co ty wieżżżżż.

--
XL

164. Data: 2018-08-21 20:11:08

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Edytor tekstu w iPadzie pisze jak chce.
Automatyczny korektor pisowni nie działa najlepiej.
Wystarczy trochę pośpiechu i nieuwagi...

165. Data: 2018-08-22 00:05:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Edytor tekstu w iPadzie pisze jak chce.

Nigdy w życiu nie korzystałam z autokorekty. Zawsze wyłączam. To ja rządzę
- nie jakieś durne programy. To nie ja jestem urządzeniem peryferyjnym do
maszyny, tylko odwrotnie.

> Automatyczny korektor pisowni nie działa najlepiej.

J.w.

> Wystarczy trochę pośpiechu i nieuwagi...

Wystarczy wyłączyć.
--
XL

166. Data: 2018-08-22 04:42:26

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Masz rację. Ale w OS jest to ciągle nawracający stan.
Czyli autokorekta z automatu.
Wystarczy jakieś zachwianie systemu.
I autokorekta do wyłączenia.
Po którymś razie już się nie chce, się zapomina...

167. Data: 2018-08-23 01:31:49

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 00:04:54 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
ps.com...
> [...]
ps.com...

> On od Boga niczego nie dostał, bo w Niego nie wierzy. :-)

To od kogo dostal:)? od siebie, rodzicow, przyrody, wszechswiata.
A moze nie dostal od nikogo mozliwosci myslenia.
A moze jednak, przy wszelakim wspoluczestnictwie, od Boga najbardziej.

jacek

168. Data: 2018-08-24 01:09:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> byc moze, wiec tym bardziej pomysl. Bog taka mozliwiosc dal Ci za darmo.

Piszesz jakies farmazony bez związku z omawianym tematem
i zapytany o wyjasnienia namawiasz mnie abym to ja pomyślał?
Może to Ty pomyśl jak tu lepiej przekazywać słowami co myślisz, co?
Bo na razie bardzo kiepsko Ci to idzie...

> to wszystko co tu napisalem jest odpowiedzia, jesli raczysz to chocby
> przeanalizowac.

wszystko co napisałeś to bełkot bez ładu i składu.

> :)))
> ja nawet nie musze rozrozniac, zwlaszcza po Jego slowach.
> zreszta znalazlem ciekawszy sposob kominikacji w sprawach istotnych.

zastanów się teraz spokojnie jakie konsekwencje wynikają z faktu,
że nie jesteś w stanie odróżniać iluzji boga od boga...

169. Data: 2018-09-09 06:42:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 sierpnia 2018 01:09:09 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Piszesz jakies farmazony bez związku z omawianym tematem

czyżby:)

> i zapytany o wyjasnienia namawiasz mnie abym to ja pomyślał?
> Może to Ty pomyśl jak tu lepiej przekazywać słowami co myślisz, co?
> Bo na razie bardzo kiepsko Ci to idzie...

byc moze dla ciebie, nie wnikam za bardzo

nie, w przeciwieństwie:)

> wszystko co napisałeś to bełkot bez ładu i składu.

jednak z doskonala skladnia, zauwaz:)

> zastanów się teraz spokojnie jakie konsekwencje wynikają z faktu,
> że nie jesteś w stanie odróżniać iluzji boga od boga...

jestem w stanie i to najbardziej prawdziwie jak miala i kiedykolwiek bedzie miala
jakoakolwiek uistota.
takie sa fakty:)

jacek

170. Data: 2018-09-09 06:42:44

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że nie jesteś w stanie odróżniać iluzji boga od boga...

jestem w stanie i to najbardziej prawdziwie jak miala i kiedykolwiek bedzie miala

Każdy kto tutaj pisze
Chwała Bohaterom Powstania!
Miasta braterskie - Słupsk i Paryż!
Powstańcze śpiewanie.