Pieris-problem

1. Data: 2003-04-16 12:34:09

Temat: Pieris-problem
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem znajomej: jak szybko dojrzewają nasiona pierisa? Po zeszłorocznym
kwitnieniu obcięła wszystkie resztki kwiatostanów poza jednym, ten jest do
dziś zielony. Czy nasiona się zawiążą?
U mnie zawsze kwiatostany zasychały i problemu nie było:-)

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2003-04-16 22:28:52

Temat: Re: Pieris-problem
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziś zielony. Czy nasiona się zawiążą?
> U mnie zawsze kwiatostany zasychały i problemu nie było:-)

Basiu,czego Ty w swym ogródku nie masz:)
Pan krainy łódzkich wzniesień nie może się z Tobą równać:)

Pozdrawia boletus

Samosiewy z lasu
iglaki w ogrodzie
Projektowanie ogrodu