Piersi po ciąży.

1. Data: 2005-04-11 15:58:10

Temat: Piersi po ciąży.
Od: "alicja" <Z...@V...PL> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do grupowiczek-mamuś. Jestem teraz w 4mies. ciąży a moje
piersi - giganty. Przed miałam 75F a teraz 80F. To jest ok. 115 cm (!). Ale
mimo tego rozmiaru grawitacja jest dla mnie bardzo łaskawa (narazie) i nadal
jestem dumna z jego wyglądu. Mam pytanie o pielęgnację i jekieś super
kosmetyki na teraz i po. Teraz używam kremu do biustu Avon, ale na rozstępy
to on chyba nie działa. Czy znacie jakiś fajny, skuteczny kosmetyk? (cena
bez znaczenia). A może znacie jakieś domowe super-triki zapobiegające
totalnej destrukcji w okresie karmienia?
A.

1. Data: 2005-04-13 12:39:30

Temat: Re: Piersi po ciąży.
Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez znaczenia). A może znacie jakieś domowe super-triki zapobiegające
> totalnej destrukcji w okresie karmienia?

Poczytaj to na pewno sie przyda
http://64.233.167.104/search?q=cache:xJ3KwFFFqO0J:ww
w.sfd.pl/temat172340/+preparat+na+rozst%C4%99py+%2Bb
lizny&hl=pl
Yaris

1. Data: 2005-04-13 12:46:18

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alicja" <Z...@V...PL> napisał w wiadomości
> Mam pytanie do grupowiczek-mamuś. Jestem teraz w 4mies. ciąży a moje
> piersi - giganty. Przed miałam 75F a teraz 80F. To jest ok. 115 cm (!).

chyba zle sie mierzysz - albo masz zle dobrany biustonosz.
nie widze mozliwosci technicznej upakowania biustu o takim obwodzie w
biustonosz 80f.
ja taki ledwo upycham w 80G i kipi........ (niestety nie udalo mi sie
znalezc tabelki z wiekszymi miskami niz g......)

> [...]
rozstępy
> to on chyba nie działa. Czy znacie jakiś fajny, skuteczny kosmetyk? (cena

na co skuteczny?

A może znacie jakieś domowe super-triki zapobiegające
> totalnej destrukcji w okresie karmienia?

nie zauwazylam zadnej destrukcji podczas karmienia.
natomiast po zakonczeniu karmienia piersi przez pewnien czas wygladaly
gorzej, ale bez obaw, to mija. teraz wygladaja tak jak przed cala impreza pt
ciaza

--
pzdr
marta