U kogo kupować perfumy na Allegro.

1. Data: 2005-04-11 12:28:03

Temat: U kogo kupować perfumy na Allegro.
Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześc!

Widzę że Grycek zwinął interes, więc mam pytanko: u kogo teraz warto kupować
perfumy na Allegro?

Chodzi mi o pewnego sprzedającego.

S.

1. Data: 2005-04-11 13:12:07

Temat: Re: U kogo kupować perfumy na Allegro.
Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę że Grycek zwinął interes, więc mam pytanko: u kogo teraz warto
kupować
> perfumy na Allegro?
>
> Chodzi mi o pewnego sprzedającego.

ja kupuje u Szylla i jestem zadowolona, ma oryginaly

pozdrawiam
monika

1. Data: 2005-04-12 06:29:38

Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com> napisał(a):

> ja kupuje u Szylla i jestem zadowolona, ma oryginaly

A może znacie kogoś z lepszym wyborem towaru?

S.

1. Data: 2005-04-12 06:33:06

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> A może znacie kogoś z lepszym wyborem towaru?

A umiecie korzystać z archiwum grupy, gdzie jest całe mnóstwo polecanych
sprzedawców? A może byście tak sobie wymyśliło dowolną ksywę pozwalającą Was
jakoś zidentyfikować?

JoP

1. Data: 2005-04-12 06:35:47

Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem takiego sprzedającego "mateusz124". Ma to co chcę. Więc mam
pytanie: Czy ktoś brał od niego i się nie naciął?

Pozdrawiam
S.

1. Data: 2005-04-12 06:58:59

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Znalazłem takiego sprzedającego "mateusz124". Ma to co chcę. Więc mam
> pytanie: Czy ktoś brał od niego i się nie naciął?

Ja kupowałam i jestem zadowolona :-)
poza tym jest SS

Pzdr
Akna

1. Data: 2005-04-12 09:25:51

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/12/2005 8:58 AM,Użytkownik Anna 'Akna' Strzyżewska usiadł
wygodnie i napisał:

> poza tym jest SS

To akurat nie wyklucza naciągactwa :( Nie mówię o tym allegrowiczu, ale
tak "globalnie" :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-12 10:52:47

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Znalazłem takiego sprzedającego "mateusz124". Ma to co chcę. Więc mam
> pytanie: Czy ktoś brał od niego i się nie naciął?

Ja bralam i sie nie nacielam ;) Oryginal.

--
Monika Czyż

1. Data: 2005-04-12 11:32:48

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> To akurat nie wyklucza naciągactwa :( Nie mówię o tym allegrowiczu, ale
> tak "globalnie" :)

to ja sie podczepie i zadam globalne pytanie: czy _w ogole_ warto
kupowac perfumy na allegro? czy nie lepiej wylozyc te paredziesiat PLN
wiecej
i miec pewnosc, ze kupujemy oryginal? czy mozna w ogole mowic o takiej
pewnosci w odniesieniu do allegro, i czy naprawde roznica w
cenie jest na tyle duza, ze po doliczeniu kosztow wysylki
naprawde zyskuje sie na tym wiecej niz powiedzmy 20 zl? :)

-- kasica, niekumata w allegro

1. Data: 2005-04-12 12:43:35

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
> cenie jest na tyle duza, ze po doliczeniu kosztow wysylki
> naprawde zyskuje sie na tym wiecej niz powiedzmy 20 zl? :)
Dokładnie tak. Akurat nigdy nie kupowałam perfum na allegro, ale kupowałam
tusze do rzęs. Dwa razy i dwa razy podróby. Nigdy więcej! Wolę wydać nawet
jeszcze raz tyle i mieć 100% pewności niż potem myśleć czy wystawić negatywa
czy odesłać czy co innego jeszcze zrobić... :(

Pozdrawiam,
sealpup

aktywny krzem
co warto przywiesc z wiednia:)?