U kogo kupować perfumy na Allegro.

1. Data: 2005-04-15 12:43:37

Temat: Re: U kogo kupować perfumy na Allegro.
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze taora:
> Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
[...]
> ja odroznic, bo ja juz widzialam takie, ze wygladaly bardzo autentycznie, a
> byly pierwszym i jedynym kontaktem kupujacego po zakonczeniu aukcji.

Wrzuca się do woreczka:
- rodzaj aukcji,
- liczbę komentarzy u komentującego i komentowanego,
- ewentualne odpowiedzi na komentarze u jednego i drugiego,
- pozostałe negatywy obu stron,
- daty wystawienia negatywów,
potrząsa się, zagląda i w 90% przypadków ma się w miarę dobry obraz
sytuacji. Oczywiście istnieją ludzie złośliwi i inteligentni, którzy
zaciemniają sprawę tak, że nie wiadomo, kto łże, ale twierdzę, że to mały
procent. Nad większością odwetowych negatywów unosi się wielki, neonowy
napis "JAK CI DAM TY **** TO POPAMIENTASZ!!!!11"

Saddie
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,

1. Data: 2005-04-16 13:50:46

Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Do 22 kwietnia. Wtedy ruszy ebay.pl i allegro będzie musiało bardziej
> się starać o klienta.

Oby
Allegro to zlodzieje :P

aktywny krzem