Pierwszy raz

1. Data: 2002-02-02 11:25:03

Temat: Pierwszy raz
Od: "news.onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Tytuł wziął się stąd że piszę na grupę pierwszy raz. mam nadzieję że teraz
będę często wygłaszał na grupie swoje mądrości. Przy okazji wszystkich
pozdrawiam tych mniej i tych bardziej uzależnionych (wiem że takiego
podziału niema- ważne jak kto się czuję)
Skoro już jestem przy tym pioerwszym razie to było to na mojej komuni
pierwsze piwo (trochę dziwny czas żeby zaczynać). Ale takie już poważne to w
wieku 13lat pierwszy sikacz nawet nie wiem jak się nazywał. Z butelki
wypiłem 3/4. Oczywi ście w całe nie było fajnie. Nawet nie miałem fajnych
snów....