Pies (suka) kopie w ogrodzie

71. Data: 2006-05-27 19:06:08

Temat: Re: Pies (suka) kopie w ogrodzie
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:e578b7$3ds$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "ewa" <

zapomnij...instynkt

> Nie prawda, znam doga który jest straszną fajtłapą.
> To od człowieka zależy na ile "pozwoli" mu rozwinąć swoją
inteligencję i ile
> on (człowiek) tej inteligencji widzi w swoim psie ...
>
> Serdecznie Miłka

Ściemniasz. Rozwinie swą inteligencję bez względu
na Twoje przyzwolenie. Nie inteligencja a zdominowanie psa
lub pozwolenie na zdominowanie się domowników
przez psa. A rasa to najmniej ważna rzecz.
Dowolnie możesz to nazwać. Edukacja, tresura.
Skutek dla właściciela jest istotny.
Często właścicielowi wydaje się, że pies go rozumie
nic bardziej błędnego, ale to nie na tą grupę.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

72. Data: 2006-05-27 19:10:28

Temat: Re: Pies (suka) kopie w ogrodzie - OT
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Porada - zacznij od starocerkiewnego, a języka używaj z płcią nie we
> wszystkim przeciwną...

Ha czyli tak jak Ty.
Raz mówimy a zaraz potem muwimy.
Zaiste ciekawa slawistyka.
;-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

73. Data: 2006-05-27 19:17:48

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś w tym jest - mój gadający kot, ale potrzebowałby tłumacza - tak
jak
> niektórzy posłowie, czy były prezydent,

A obecnemu Ty będziesz robił za tłumacza
z jego bełkotu na język Polski.
Oczywiście zgodnie z 22.12.2005

Pozdrawiam poza tematycznie
skryba

74. Data: 2006-05-27 21:32:23

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ściemniasz. Rozwinie swą inteligencję bez względu
> na Twoje przyzwolenie. Nie inteligencja a zdominowanie psa
> lub pozwolenie na zdominowanie  się domowników
> przez psa. (...)

Skrybo, co Ty wogule możesz opowiadać na temat wychowywania psów. Przecież nie
posiadasz tego zwierzącia w bloku i jesteś tego przeciwnikiem ...

Serdecznie Miłka

75. Data: 2006-05-28 06:33:48

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3060.00000050.4478c567@newsgate.onet.pl Miłka
<m...@o...pl> napisał(a):

> , co Ty wogule możesz opowiadać na temat wychowywania psów.
> Przecież nie posiadasz tego zwierzącia w bloku i jesteś tego
> przeciwnikiem ...

Hejka. Miłko nie podniecaj sie tak psim tematem, bo zaczynasz walić
byki. :-( http://so.pwn.pl/slowo.php?co=w+og%F3le
Pozdrawiam irytująco Ja...cki

76. Data: 2006-05-28 10:56:55

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Skrybo, co Ty wogule

wogule nie wypowiem się.
a w ogóle to mógłbym tylko po co?
Każdy ma swoje doświadczenia z sierściuchami.
Wybacz nie będę tego wątku kontynuował bo muszę
iść na spacerek z pieskiem sąsiada (sąsiad pojechał na Okęcie).
:-)

Pozdrawiam przewrotnie
skryba

czy podlewac rano?