czy podlewac rano?

1. Data: 2006-05-22 07:31:14

Temat: czy podlewac rano?
Od: "mike" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam male pytanko: czy rosliny na balkonie (iglaki i inne) mozna
podlewac rano, czy tylko wieczorem? Dzieki za odpowiedz,
Michal

2. Data: 2006-05-22 08:28:26

Temat: Re: czy podlewac rano?
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze jak maja sucho.
Wieczorem woda nie paruje tak szybko. Jezeli chcesz polewac je woda
cale ( dobre na przedziorki ) to nie w sloncu .Niektóre kwiaty to
trzeba podlewac kilka razy dziennie.

3. Data: 2006-05-22 09:32:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mike" <m...@i...pl> wrote in message
s.com...
> Witam,
> mam male pytanko: czy rosliny na balkonie (iglaki i inne) mozna
> podlewac rano, czy tylko wieczorem? Dzieki za odpowiedz,
> Michal

Troche elektroniki i zasilanie woda do ziemi, mozna tez kropelkowo...

4. Data: 2006-05-22 10:38:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> mam male pytanko: czy rosliny na balkonie (iglaki i inne) mozna
> podlewac rano, czy tylko wieczorem? Dzieki za odpowiedz,
> Michal
:)
witam
:)
lepiej podlewac bardzo wczesnie rano
wtedy podloze w donicach na powierzchni nie bedzie zbyt dlugo mokre
i ograniczysz w ten sposob namnazanie sie mchow
watrobowcow i innych takich
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

5. Data: 2006-05-22 10:55:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mike" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> Witam,
> mam male pytanko: czy rosliny na balkonie (iglaki i inne) mozna
> podlewac rano, czy tylko wieczorem? Dzieki za odpowiedz,

Jeśli duże donice, to warto też wyściółkować powierzchnię ziemi i osłonić
ścianki, żeby nie były wystawione na ostre słońce. To ogranicza parowanie. A
pora jako taka nie ma specjalnie znaczenia - polecam nieodmiennie test
paluszkowy:D

Pozdrawiam, Basia.

Powojnik - co to za szkodnik
na kwaśnym