Pies (suka) kopie w ogrodzie

1. Data: 2006-05-22 09:26:54

Temat: Pies (suka) kopie w ogrodzie
Od: mike <mike.p@_USUN_TO_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie średnio zwiazane z grupą ale
Może ktoś ma podobny problem i coś poradzi. Gdy przychodzi wiosna, cały
ogród jest zryty w róznych miejscach, mój pies (wyżeł czeski) nawet po
długim spacerze potrafi zrobić jakiś podkop np. akurat pod świezo
zasianymi kwiatami lub zasadzonym drzewem, albo wydrapuje trawę. Wie ze
tak nie wolno, i rozumie kiedy ja ganie, ale i tak robi swoje. psa nie
chcę wiązać.

2. Data: 2006-05-22 09:30:13

Temat: Re: Pies (suka) kopie w ogrodzie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mike" <mike.p@_USUN_TO_wp.pl> wrote in message
> [...]
> zasianymi kwiatami lub zasadzonym drzewem, albo wydrapuje trawę. Wie ze
> tak nie wolno, i rozumie kiedy ja ganie, ale i tak robi swoje. psa nie

To jest atawizm, nie do zwalczenia... Zrób mu obszerny kojec (zagrodę) z
utwardzonym (nie do rozdrapania) podłożem...

3. Data: 2006-05-22 14:25:56

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mike" <mike.p@_USUN_TO_wp.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie średnio zwiazane z grupą ale

Żadne ale. To pytanie wyłacznie na tą grupę. :-))

> [...]
ze
> tak nie wolno, i rozumie kiedy ja ganie, ale i tak robi swoje.

Znam takiego faceta na czterech łapach
(nie pamiętam rasy ale to taki wydłużny pies z Siedlc),
który od kilku lat pogłębia tą samą norę bo wie,
że tylko tam mu wolno robić to do woli.
Może to dlatego, że to facet, a może dlatego,
że jego pan to słusznej postury Panisko a może,
dlatego, że Gwidony są już takie inteligentne.

> psa nie chcę wiązać.

Jeśli ten Twój łyżew knedliczkowy to ona to
lepiej jednak psa uwiązać bo psy (co dziwne)
lubią jednak te tet-a-tet z suczkami nawet jeśli one
knedliczkowe.
:-))

Pozdrawiam żartobliwie jak najbardziej
skryba

Ps. "Pracownice administracji naszej spółdzielni mieszkaniowej powinny
stać dla członka spółdzielni otworem i robić mu na rękę a nie w brew".

4. Data: 2006-05-22 20:38:14

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Pazury psu obciac u weterynarza i juz . Niewygodnie bedzie kopac .

5. Data: 2006-05-22 20:41:43

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl wrote:
> Pazury psu obciac u weterynarza i juz

Toż to barbarzyństwo :-(

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2006-05-22 20:46:08

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Typowy zabieg weterynaryjny , a nie barbarzynstwo . Stosowany w wielu
przypadkach . Lepsze to , niz np. obcinanie psu ogona czy uszu , co
mnie z kolei przeraza .

7. Data: 2006-05-22 21:14:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e4shlm$uj$1@news.onet.pl skryba <z...@o...pl>
napisał(a):

> Znam takiego faceta na czterech łapach
> (nie pamiętam rasy ale to taki wydłużny pies z Siedlc),

Hejka. Siedlce nie Kielce. My jesteśmy z Siedlec - pies też. :-)

> [...]
> Może to dlatego, że to facet, a może dlatego,
> że jego pan to słusznej postury Panisko a może,
> dlatego, że Gwidony są już takie inteligentne.

Ponieważ ukochana Gwidonkowa pańcia opryskiwała dzisiaj na działeczce
przeciw szarej pleśni (głównie truskawki) oraz przeciw mszycom (siedzą
cholery już nawet na siewkach buraczków, które mają dopiero dwa listki)
Gwidonek musiał siedzieć w altance a ja go pilnowałem. Tak się pies
zestresował, że nie może towarzyszyć żonie, że później, nie wiadomo kiedy
wyrył transzeję za altanką. Oczywiście do tej pory wykazuje skruchę na
wspomnienie o swoich wyczynach. ;-) Całe szczęście, że zryty przez Gwidonka
teren (po kompostowniku) dopiero czeka na zagospodarowanie. Ma tam być
hostarium. :-) Lekko zasypany został tylko kopytnik i żółta cieniolubna
trawka od Zielki ale nic im się nie stało. :-)
Pozdrawiam wyjątkowo Ja...cki

8. Data: 2006-05-22 22:58:26

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mike" <

> [...]
> zasianymi kwiatami lub zasadzonym drzewem, albo wydrapuje trawę. Wie ze
> tak nie wolno, i rozumie kiedy ja ganie, ale i tak robi swoje. psa nie

na atwizm nie poradzisz, ale możesz spowodowac by nie kopał w szczególnie
newralgicznych miejscach. np pod jakimś ważnym dla Ciebie krzaczkiem. Trza
do zrobionego przez psa dołka jego kUPę, czyli odchody wsadzić i zakopać
płytko. Pies poczuje, a we własnych fekaliach nie lubi grzebać.

--
ewa

9. Data: 2006-05-22 23:52:24

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl wrote:
> Typowy zabieg weterynaryjny , a nie barbarzynstwo .

Wobec tego poprawiam: typowe barbarzyństwo weterynaryjne.

A jak to się ma do Art. 27 Rozdz. VIII ustawy o ochronie zwierząt?
http://www.wegetarianie.pl/htmlp-6.html
"1. Zabiegi lekarsko-weterynaryjne na zwierzętach są dopuszczalne dla
ratowania ich życia lub zdrowia oraz dla koniecznego ograniczenia
populacji [...]"
nie mówiąc już o Art. 1 Rozdz. 1:
"1. Zwierzę, jako istota żyjąca, zdolna do odczuwania cierpienia, nie
jest rzeczą. Człowiek jest mu winien poszanowanie, ochronę i opiekę."
???

Pozdrowienia,
Michał

10. Data: 2006-05-23 07:38:29

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> [...]
> "1. Zwierzę, jako istota żyjąca, zdolna do odczuwania cierpienia, nie
> jest rzeczą. Człowiek jest mu winien poszanowanie, ochronę i opiekę."

Przecież to chyba o obcinanie pazurów, nie amputację chodziło? Niektórym
psom wręcz należy obcinać pzury, bo przeszkadzaja w chodzeniu, jeżeli
pies sam za mało je ściera. Gdzie w tym barbarzyństwo? Zabieg w dodatku
nie musi być wetrynaryjny i wielu opiekunów samodzielnie obcina psom
pazury, bez pomocy manicurzystki ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

czy podlewac rano?
Powojnik - co to za szkodnik