Pigułki a włoski

1. Data: 2005-02-05 13:59:14

Temat: Pigułki a włoski
Od: "M." <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od jakiegoś czasu przyjmuje pigułki antykoncepcyjne ( ok pół roku) stediril.
I nie wiem czy mi się wydaje ale chyba włoski nad górną wargą i na piersiach
zaczeły mi sie powiekszać, możliwe ze to od pigułek??
Miałam je wcześńiej ale teraz sa jakby wieksze, a testosteron jest w
porządku.
Pozdrawiam i dziękuję z góry
M.

2. Data: 2005-02-05 15:22:46

Temat: Re: Pigułki a włoski
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczeły mi sie powiekszać, możliwe ze to od pigułek??
> Miałam je wcześńiej ale teraz sa jakby wieksze, a testosteron jest w

tak , Stediril naley do do II grupy pigulek antykoncepcyjnych a tym samym moze
zwiekszać objawy andorogenizacji

Aska

Prośba do ginekologów!
sex analny