Pigułki antykoncepcyjne i ból głowy

1. Data: 2004-09-20 15:15:58

Temat: Pigułki antykoncepcyjne i ból głowy
Od: "Kasia" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heyki!
Od niedawna biorę pigułki antykoncepcyjne,
a od tygodnia odczuwam bóle głowy. Wcześniej migreny
mi się nie zdarzały.
Lekarz mnie trochę zbył (powiedział, żebym sobie zarzyła coś od bólu głowy).
Czy powinnam przestać zażywać środki - czy brać coś lepszego na ból głowy
(Nurofen mi nie pomaga).

Dzięki z góry za odpowiedzi!

Pozdróófka,
Kasia

2. Data: 2004-09-20 16:16:21

Temat: Re: Pigułki antykoncepcyjne i ból głowy
Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak wyglada twoje cisnienie krwi ?

Warto sprawdzic.

Simonto

3. Data: 2004-09-20 16:44:03

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od niedawna biorę pigułki antykoncepcyjne,
> a od tygodnia odczuwam bóle głowy. Wcześniej migreny
> mi się nie zdarzały.

mnie piojawiły sie potworne bóle głowy w czasie 7 dniowej przerwy
,odstawiałm je ,byc moze wróce do innych po przerwie.
p.

4. Data: 2004-09-20 19:00:43

Od: "Kinpio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ból głowy może byc poważnym objawem neurologicznym. Może on byc wynikiem
objawów ubocznych pigułek jak równiż może wynikać z powikłań wynikających z
ich przyjmowania. Mając na uwadze jedno i drugie najlepszym rozwiązaniem
wydaje się odstawienie środków antykoncepcyjnych i zastąpieniu ich innymi
metodami badz jezeli bardzo zależy Ci na ich przyjmowaniu powinnaś
przyjmować je pod ścisłą kontrolą i opieką lekarza specjalisty.

PS
Omijaj lekarza który zbył Cię proponując środki przeciwbólowe.

Pozdrawiam

Augmentin&Unidox
jak mieć dobre EEG?
badanie moczu