Pilnie poproszę...

1. Data: 2012-02-03 21:40:24

Temat: Pilnie poproszę...
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

o przepis na pysznosciowa watrobke wieprzowa i kurczacza. Dziekuje.

2. Data: 2012-02-03 21:44:01

Temat: Re: Pilnie poproszę...
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-03 22:40, niebożę Veronika wylazło do ludzi i marudzi:
> o przepis na pysznosciowa watrobke wieprzowa i kurczacza. Dziekuje.

Ale zarżniesz szybciej wieprza czy kurcza?

Qra

3. Data: 2012-02-03 21:49:19

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-02-03 22:40, niebożę Veronika wylazło do ludzi i marudzi:
>
> Ale zarżniesz szybciej wieprza czy kurcza?

Juz zarzniete.
Obydwa.

4. Data: 2012-02-03 21:54:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Feb 2012 22:40:24 +0100, Veronika napisał(a):

> o przepis na pysznosciowa watrobke wieprzowa i kurczacza. Dziekuje.

Wątróbka Ikselki

Cebulę ledwo zeszklić na tłuszczu. Na wierzchu położyć pokrojoną
wątróbkę, popieprzyć, dodać 1-2 liście laurowe, 2-3 ziarenka
ziela angielskiego. Przykryć i dusić ok 5 minut. Wymieszać.
Przykryć znowyu i dusić 4 minuty. Lekko posolić i poddusić
jeszcze ok pół minuty, NIE dłużej.

Tyczy się kurczaczej i wieprzowej, tyle że wieprzową należy pokroić w 2cm
plastry i namoczyć w mleku ze dwie godziny.

5. Data: 2012-02-03 22:04:49

Od: Artustas <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 22:40, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
> o przepis na pysznosciowa watrobke wieprzowa i kurczacza. Dziekuje.

Przypomniałaś mi, dawno nie robiłem, więc na dniach i ja zrobię:).
Jeśli o kurczaczą chodzi, polecam ten przepis:
http://www.wielkiezarcie.com/recipe129.html
- ja się nigdy dosłownie do przepisów nie stosuję, ale wątróbkę z
jabłkami polecam - fajny smak i zapach.

6. Data: 2012-02-03 22:15:50

Od: Artustas <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 22:54, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]

[ciach]

> jeszcze ok pół minuty, NIE dłużej.

Dlaczego nie dłużej? - znowu, pewnie coś o czym nie wiem.

7. Data: 2012-02-03 22:23:03

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tyczy się kurczaczej i wieprzowej, tyle że wieprzową należy pokroić w 2cm
> plastry i namoczyć w mleku ze dwie godziny.

Calkiem bez maki?
I krwista nie bedzie? Nie ucieknie?

8. Data: 2012-02-03 23:25:33

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Veronika wrote:

> Calkiem bez maki?
> I krwista nie bedzie? Nie ucieknie?

Jak reszty świni przy tej wątróbce nie będzie, to nie ma prawa uciec.
Patelnia nie może być za zimna, bo wtedy może się zlać no i zrobi się
podeszwa. Ale za gorąca też nie, czyli ma być w sam raz.

Waldek

9. Data: 2012-02-04 00:19:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Feb 2012 23:23:03 +0100, Veronika napisał(a):

> Calkiem bez maki?

A po co mąka?
?

> I krwista nie bedzie? Nie ucieknie?

Będzie OK. Wieprzową trzeba sprawdzić wbijając widelec w najgrubszy
kawałek.

10. Data: 2012-02-04 08:34:02

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mi zasmakowała wątróbka wieprzowa albo wołowa na portugalską modłę -
po usmażeniu wątróbki wlać na patelnię 2-3 łyżki octu winnego,
zagotować z pozostałymi na patelni smaczkami po smażeniu i polać tym
"sosem" wątróbkę.

Ania

Jaki automat?
koniec watkow oczywistych !!!