Pina colada - prawdziwy przepis

1. Data: 2000-04-22 05:17:07

Temat: Pina colada - prawdziwy przepis
Od: Stanislaw Czech <s...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Swojego czasu bedac na Jamajce pilem doskonale zrobiona Pina Colade. Po
przyjezdzie do Polski w kazdym klubie, pubie czy restauracji sprzedaje
sie ja jako drink z bialym rumem - a w oryginale nie jest to napoj
alkoholowy. Czy ktos zna prawdziwa bezalkoholowa recepture?

1. Data: 2000-04-22 15:51:48

Temat: Re: Pina colada - prawdziwy przepis
Od: "Slavek S." <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Czech wrote:

> [...]
> sie ja jako drink z bialym rumem - a w oryginale nie jest to napoj
> alkoholowy. Czy ktos zna prawdziwa bezalkoholowa recepture?

Pina Colada jest zawsze z rumem.

Slav

1. Data: 2000-04-22 16:31:16

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Slavek S. <s...@h...com> wrote in message

> Pina Colada jest zawsze z rumem.
>
> Slav
Z tym, ze jak w USA w barze powiesz, ze chcesz virgin ( czyli dziewiczy )
drink, to barman Ci go da bez alkoholu ( ale policzy skunks tak jak za
normalny drink ). Nawet to dobre, bo niepijacy nie odroznia sie od tych co
grzeja, a po za tym taka np. bloody mary bez alkoholu jest calkiem, calkiem
;).
F.
PS. Przepis na Pina Colada
3 kieliszki bialego rumu
3 lyzki stolowe mleczka kokosowego
3 lyzki soku z ananasa
W elektrycznym mixerze zmiksowac to razem z 2 szklankami pokruszonego lodu.
Podawac w szklance ze slomka. Mozna przybrac ananasem. Maja wyjsc 3
drinki.( jeden chyba dla tesciowej ;))

1. Data: 2000-04-23 07:28:04

Od: Stanislaw Czech <s...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slavek S." wrote:

> Pina Colada jest zawsze z rumem.

No właśnie podobno nie zawsze. Jak już wspomniałem czarne kobiety na
Jamajce
robią napój pod tą nazwą dla swoich dzieci. Tak więc chyba nie dają im
alkoholu ;))

Slodki sos chili:))
Swieta, swieta
życzenia