Pinia w Polsce .?

1. Data: 2002-01-10 11:01:31

Temat: Pinia w Polsce .?
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma w swoich
zbiorach iglastą Pinię ? Wysiałem w zeszły sezonie
ok. 200 sadzonek i ciekaw jestem ile przeżyje zimę.
Ponoc to "trudny" gatunek jak na polskie warunki kli-
matyczne, ale jak coś przeżyje, to jest szansa by się
zaaklimatyzowało ...

bartek smokol
s...@p...wp.pl

2. Data: 2002-01-10 12:28:18

Temat: Re: Pinia w Polsce .?
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

smokol wrote:
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma w swoich
> zbiorach iglastą Pinię ?

Mam dwie w donicach ok. 7 lat. Prowadzone niemal na bonzai :-) tzn. nie
sa rozpieszczane warunkami wiec slabo rosna. Zima chowam do domku
gospodarczego gdzie temperatura bywa tez ujemna ale przezywaja ...
przezywaly do tej pory.
Jakos nie mam odwagi wysadzic ich do gruntu i tak zostawic na zime.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)

3. Data: 2002-01-10 13:18:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ponoc to "trudny" gatunek jak na polskie warunki kli-
> matyczne, ale jak coś przeżyje, to jest szansa by się
Zapytaj na wiosnę to ci odpowiem czy jeszcze żyją. Dwie [3?] zimy [ale co
to za zimy] mają już za sobą, w zacisznym miejscu i osłaniane stroiszem.
pozdr. Jerzy

dwa pytania
To ja! Cieszycie się?
kwiaty na slonce
Jak zalozyc nelsona czyli nie bylo mnie a jestem, wiec witam i sie przedstawiam oraz inne dywagacje
troszke NTG: wychodek na dzialce