Piwo z konopii [?!]

1. Data: 2004-08-15 10:26:36

Temat: Piwo z konopii [?!]
Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy poinformował mnie, że sprzedaje w sklepie piwo czeskie wyrabiane z
Konopii Indyjskiej. Jak się to ma do prawa, zdrowia i sensu ?
Robol

2. Data: 2004-08-15 10:49:16

Temat: Re: Piwo z konopii [?!]
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Aug 2004 12:26:36 +0200, Robol wrote:

> Znajomy poinformował mnie, że sprzedaje w sklepie piwo czeskie wyrabiane z
> Konopii Indyjskiej. Jak się to ma do prawa, zdrowia i sensu ?

Ja myśle, że to taki huyd matetindody.

=)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-08-15 10:50:19

Od: "Kaliope" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajomy poinformował mnie, że sprzedaje w sklepie piwo czeskie wyrabiane z
> Konopii Indyjskiej. Jak się to ma do prawa, zdrowia i sensu ?

Gdzie, gdzie??? Daj adres tego sklepu!!
:-)

4. Data: 2004-08-15 11:24:26

Od: "Roki" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajomy poinformował mnie, że sprzedaje w sklepie piwo czeskie wyrabiane z
> Konopii Indyjskiej. Jak się to ma do prawa, zdrowia i sensu ?

Ma sie tak, ze dozwolona jest dystrybucja produktow ze znikoma iloscia THC a
to piwo ma tak niska zawartosc konopii, ze nawet zapachu nie poczujesz:) A
do zdrowia ma sie jak normalna konopia, ktora przeciez dawniej byla
traktowana jako lekarstwo:). Sens natomiast jest jedynie marketingowy.....

5. Data: 2004-08-15 14:12:13

Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Aug 2004 11:49:16 +0100, Marek Bieniek napisał(a):

> Ja myśle, że to taki huyd matetindody.
>
> =)

i do tego czeski..
Ale działa! :-)

--
Łukasz

6. Data: 2004-08-15 14:38:37

Od: "miedza" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupisz w każdym Auchanie... 0,33 l za 6,49 pln. Masz prawo wyboru - nie
chcesz, nie kupujesz, wszak nikt nikomu nie pcha tego do koszyka...

Krzysiek

7. Data: 2004-08-15 18:34:03

Od: "Leszcz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie czeskie ino niemieckie wabi sie canabia

8. Data: 2004-08-15 19:01:14

Od: "Marek" <m...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja myśle, że to taki huyd matetindody.

Uwaga !! Tłumaczę z łaciny na czeski: Hwytny pomyslunek :-)

9. Data: 2004-08-15 21:26:16

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robol" <s...@T...pl> writes:

> Znajomy poinformował mnie, że sprzedaje w sklepie piwo czeskie wyrabiane z
> Konopii Indyjskiej. Jak się to ma do prawa, zdrowia i sensu ?

A makowiec jadasz?

MJ

10. Data: 2004-08-16 00:15:11

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał:

> Ja myśle, że to taki huyd matetindody.

hłyt materkindody ? ;-)

--
Psychik
Przystanek Woodstock w oczach tv trfam:

Obustronna odma, polamane zebra, problem z biodrem :(
Sperma
climatronic i ból w przewodzie pokarmowym
Skrzywienie kręgosłupa
Lista shożeń zwalniających ze służby wojskowej