Pizza wg Pascala

1. Data: 2005-05-31 23:02:01

Temat: Pizza wg Pascala
Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w programie Pascala widziałam ostatnio jak przygotowywał szybką pizzę dla
dzieci. Wyglądała świetnie, ciasto miał elastyczne... Postanowiłam
spróbować. I pierwsza porażka, bo trzymając się podanych proporcji nie mogam
zagnieść ciasta, dolałam więc trochę więcej mleka i dodałam troszkę masła.
Jakoś ulepiło się. Ale w smaku... no cóż. Moje dzieci nie zjadły. Czy ktoś
też próbował tego przepisu? ciekawa jestem Waszych doświadczeń? Coś zrobiłam
źle? Czy po prostu pizza może smakować tylko wtedy, gdy jest na drożdżach?
Małgosia, po nieudanym eksperymencie...
P.S.
Wklejam podany przepis na ciasto:
Ciasto:
230 g mąki
50 g masła
7-8 łyżek mleka
1 puszka pomidorów pelati
1 łyżka koncentratu pomidorowego
1 szczypta oregano
cukier, sól i pieprz do smaku

2. Data: 2005-06-01 06:40:54

Temat: Re: Pizza wg Pascala
Od: "_rek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wklejam podany przepis na ciasto:
> Ciasto:
> 230 g mąki
> 50 g masła
> 7-8 łyżek mleka
> 1 puszka pomidorów pelati
> 1 łyżka koncentratu pomidorowego
> 1 szczypta oregano
> cukier, sól i pieprz do smaku

programu nie widziałem ale pizza bez drożdży na czy ma urosnąć?? coś mi nie
pasuje

a co do Pascala nigdy dosłownie nie robiłem nic co zaproponował zawsze
to jakoś zmieniam w stosunku do moich doświadczeń i zawsze wychodzi OK

ale ten brak drożdży i nie pasuje
pozdrawiam
_rek

3. Data: 2005-06-01 19:23:25

Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zrobiłam
> źle? Czy po prostu pizza może smakować tylko wtedy, gdy jest na drożdżach?
Jak chcesz się otruć lub zmarnować produkty, to dalej oglądaj ten marny
serial komediowy o zabarwieniu kulinarnym.
Proponuję przejrzeć archiwum grupy, a na pewno następna pizza Ci się uda.
Z Twojego postu wynika, że pisałaś go tuż po północy,
ufff przynajmniej Dzień Dziecka był dla twoci pociech udany :)))
Igor

Pomocy - steki z miecznika
test
kiełki - macie przepisy na?