Pleśń na pierniczkach!Ratunku!

1. Data: 2003-12-13 21:23:20

Temat: Pleśń na pierniczkach!Ratunku!
Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze!
Postępując dokładnie wg Waszych rad (temat pierniczków ostatnio bardzo
aktualny) upiekłam pierniczki, zapuszkowałam, włożyłam przekrojone jabłko.
Wspaniale zmiękły. Zmieniałam te jabłko kilka razy, ale dzis zauwazyłam,że
na niektórych pierniczkach widać pleśń. Dlaczego? Czy powinnam już wyjać
jabłko i dalej trzymać w puszce bez niego? Czy wtedy ponownie nie
stwardnieją?
Poradźcie coś, bo moje dzieci, które razem ze mną wałkowały, wycinały rózne
wzorki będą niepocieszone. I reszta rodziny też.
Zmartwiona Małgosia.

1. Data: 2003-12-14 11:12:15

Temat: Re: Pleśń na pierniczkach!Ratunku!
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Dec 2003 22:23:20 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Małgosia*, w
wiadomości news:<brg03f$62g$1@flis.man.torun.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> Poradźcie coś, bo moje dzieci, które razem ze mną wałkowały, wycinały rózne
> wzorki będą niepocieszone. I reszta rodziny też.

wyjąć jabłko, wyrzucić spleśniałe, dokładnie umyć i wysuszyć naczynie do
przechowywania i nie wierzyć następnym razem w zmuszanie pierniczków do
czegokolwiek :)
pierniczki charakter mają i na głupie jabłko się nie dadzą :D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-12-14 14:18:34

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

A mozna pierniczki trzymac w worku foliowym aby zmiekly bo ja wlasnie
zrobilam pierniczki wg przepisu Pana Pazio i strasznie duzo tego wyszlo a
nie mam tak duzego pojemnika aby to wszystko zaladowac...Poradzcie KAsia

1. Data: 2003-12-14 20:20:16

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

KAsia wrote:

> A mozna pierniczki trzymac w worku foliowym aby zmiekly bo ja wlasnie
> zrobilam pierniczki wg przepisu Pana Pazio i strasznie duzo tego wyszlo a
> nie mam tak duzego pojemnika aby to wszystko zaladowac...Poradzcie KAsia

lepszy lniany.

Waldek

1. Data: 2003-12-14 21:03:02

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na niektórych pierniczkach widać pleśń. Dlaczego? Czy powinnam już wyjać
> jabłko i dalej trzymać w puszce bez niego? Czy wtedy ponownie nie

Jablko do pierniczkow daje tylko wtedy,kiedy po 2 tyg sa nadal twarde z
jakiejs przyczyny ....
W tym roku upieklam i sa super,wiec zadne jablko, pomarancza nie wchodzi w
rachube.

Pisalismy o jablkach ale z tego co pamietam, chodzilo wlansie o pierniczki
ktore nie chca zmieknac, a nie swiezo upieczone.

Marta

catering na swieta?
Dobra sałatka z tuńczyka
śledz w pierzynie