catering na swieta?

1. Data: 2003-12-13 17:32:03

Temat: catering na swieta?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z was korzystal z uslug kateringowych i moze sie podzielic
wrazeniami? ja sama wszystkiego nie zdaze/nie chce/nie umiem (niepotrzebne
skreslic:) zrobic, zas znalazlam w wyborczej kilka ciekawych ofert.

1. Data: 2003-12-13 17:38:40

Temat: Re: catering na swieta?
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> czy ktos z was korzystal z uslug kateringowych i moze sie podzielic
> wrazeniami? ja sama wszystkiego nie zdaze/nie chce/nie umiem (niepotrzebne
> skreslic:) zrobic, zas znalazlam w wyborczej kilka ciekawych ofert.

Jeśli musisz, to może spróbuj wypróbować na miejscu jeśli to możliwe
potrawy, przed zamówieniem...

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2003-12-13 21:14:50

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrazeniami? ja sama wszystkiego nie zdaze/nie chce/nie umiem (niepotrzebne
> skreslic:) zrobic, zas znalazlam w wyborczej kilka ciekawych ofert.

Roznie to bywa, kiedys zamawialam karpia w galarecie. Pieknie wygladal,
tylko osci sie miedzy zebami plataly. Podpisuje sie pod rada Adama, lepiej
sprobowac, choc nie zawsze wiadomo, co Ci przywioza.

Serdecznosci
Dorota

1. Data: 2003-12-13 21:20:10

Temat: SWIETA CATERINGOWE/Re: catering na swieta?
Od: "d." <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrazeniami? ja sama wszystkiego nie zdaze/nie chce/nie umiem (niepotrzebne
> skreslic:) zrobic, zas znalazlam w wyborczej kilka ciekawych ofert.

oKi-jesteś byznezłumen/leniuch/nieumiałek (niepotrzebne skreslic:)
Ale Boże Narodzenie z cateringu?
To tak jak Wigilia w filmie Bareji podczas której śpiewają "Podmoskownyje
wiecziera".
Laicyzacja życia nie udała się komunie, dopiero kapitaruchy poradziły sobie
z tradycją.
d.

1. Data: 2003-12-13 21:53:45

Temat: Re: SWIETA CATERINGOWE/Re: catering na swieta?
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d." <M...@w...pl> napisał w wiadomości

> Laicyzacja życia nie udała się komunie, dopiero kapitaruchy poradziły
sobie
> z tradycją.

Ej tam przesadzasz, skoro napisała, że wszystkiego nie umie/xxx, to nie ma w
tym nic złego jeśli dodatkowo coś zamówi... A jeśli dzięki temu zamówi trzy
brakujące potrawy abi ilość się zgazdała z tradycją, to będzie zupełnie
odwrotnie niż piszesz;))

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2003-12-13 22:05:51

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego nie? Jeesli ktos nie lubi gotowac/nie ma czasu/albo po prostu nie
ma ochoty (z jakich kolwiek powodow np. braku czasu) to dlaczego nie moze w
taki sposob zorganizowac jedzenia jesli go na to stac. Czasem zyczylam tego
mojej mamie, ktora po wielkich przygotowaniach po wigili padala do lozka,
czesto z temperatura i tam spedzala swieta. Teraz jesli tylko moze korzysta
z uslug innych np. pieczenie ciast, wyrob specjalnych potraw, ktore sa
bardzo pracochlonne i jak do tej pory nikomu to nie przeszkadzalo.
Jesli juz chce sie w 100% utrzymywac "tradycje" to trzeba by zaczac od
podstaw: zasiac mak w ogrodzie, ucieranie cukru na puder, robienie majonezu
z oleju rzepakowego, zamawianie jaj u gospodarza juz we wrzesniu, nie mowiac
juz o cukrze, masle, bakaliach
Mam tez wrazenie, ze Swieta = Jedzene i bez tego swieta nie bylyby Swietami.
Trzeba sie zarobic aby miec prawo swietowac? Najlepiej z nerwow dostac
rozstroju zoladka i nie moc nic jesc.

Monika

1. Data: 2003-12-14 01:34:21

Od: VIPunia - Iwona Jankowska <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 13 Dec 2003 23:05:51 +0100, na pl.rec.kuchnia, Monika Biermann
napisał(a):

[...]
Aaaaaaaaamen!
Dodam jeszcze tylko, ze innym rytuałem porządkowo-kuchennym jest mycie
okien przed świętami (zimą!!!!!), wg mnie nie nalezy to do "normalności", a
wystarczyło przejśc się na spacer i zobaczyć, ile ludzi teraz w sobote myło
okna! Niestety mnie też to czeka, wole uniknąć kolejnej wojny domowej i już
omyć te okna...

Pozdrowionka,
VIPunia

--
Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
http://www.iwonajankowska.prv.pl ::: http://www.lhama-temple.com

1. Data: 2003-12-14 08:54:43

Od: "Anja" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik d. <M...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brfvun$5l6$...@n...news.tpi.pl...

> To tak jak Wigilia w filmie Bareji podczas której śpiewają "Podmoskownyje
> wiecziera".

Ta Wigilia jest przedstawiona w filmie Sylwestra Checinskiego " Rozmowy
kontrolowane."
Anja

1. Data: 2003-12-14 10:31:43

Od: "mikw" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anja" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:brfvun$5l6$...@n...news.tpi.pl...

> Ta Wigilia jest przedstawiona w filmie Sylwestra Checinskiego " Rozmowy

"A wy kiedy obchodzicie?" - płk. Molibden

mikw

1. Data: 2003-12-27 23:30:06

Od: "ula" <a...@w...ws> szukaj wiadomości tego autora

Tak, w pracy i był to raczej niewypał. Jedzenie nawet zjadliwe ale podane
na jednorazowych, tackach a barszcz przywieziony w 3 litrowym słoju i już.
Może to kwestia umowy ale za 25 zł jeden krokiet, 50 ml barszczu, trzy
pierogi, do tego garstka kapusty z jedną pieczarką i kilka kartofli na
styropianowej tacce to chyba jednak nie wigilia
Pozrdawiam Ula

Dobra sałatka z tuńczyka
śledz w pierzynie
Jak sie robi syrop???