Po Świętach

251. Data: 2009-01-07 16:24:29

Temat: Re: Po Świętach
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Ale hipotetycznie możemy sobie wyobrazić sytuację adekwatną do tematu
> zaufania. Nie opowiadasz z zasady o swoim życiu erotycznym, ale
> informujesz władze... tylko o niektórych gwałtach. ;)

Ee, to już wolę tak - z zasady nie opowiadam, ale czasem uchylę rąbka
tajemnicy zaufanej przyjaciółce. ;)

Ewa

252. Data: 2009-01-07 16:31:31

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mogłabyś o tym na priv do Ikselki napisać. Dowiedzielibyśmy się o tym
> trochę później... ;D

Widze, ze nie tylko mnie mierzi ta nudna, bezowocna i beznadziejna wymiana
zdan, to sztuczne slodzenie, ze az rzygac sie chce.
--
Bluzgacz

253. Data: 2009-01-07 16:43:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Ee, to już wolę tak - z zasady nie opowiadam, ale czasem uchylę rąbka
> tajemnicy zaufanej przyjaciółce. ;)

To rozumiem. Ma przynajmniej smaczek, zającu. ;D
Przypomniałaś mi o przypadku, kiedy dziewczyna napuściła na mnie swoją
siostrę. Po wspólnej nocy we dwoje powiedziała mi wprost, że zawsze z
siostrą informują się wymiennie o udanych seksualnych relacjach i jeżeli
chcę, to jej siostra odwiedzi mnie jescze tego samego wieczora. Zgodziłem
się, będąc przekonanym, że to jakieś jaja, tymczasem siostra wieczorem
przyszła... :D
Ech!... Jak miło wspomnąć! :DDD

--
Dosiego Roku!
michał

254. Data: 2009-01-07 17:25:08

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Tej: i...@g...pl ?
--
Bluzgacz

255. Data: 2009-01-07 18:14:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> siostrą informują się wymiennie o udanych seksualnych relacjach

Przypuszczam, że to słowa kluczowe tego postu, hie hie. ;-)

Ewa

256. Data: 2009-01-07 20:36:49

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypuszczam, że to słowa kluczowe tego postu, hie hie. ;-)

A dlaczego? :)

--
Dosiego Roku!
michał

257. Data: 2009-01-07 21:30:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> A dlaczego? :)

Podpowiada mi to moja kobieca intuicja. ;)

Ewa

258. Data: 2009-01-07 21:43:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> A ja już wiem, że to nie zaufanie, tylko zniecierpliwienie z
> powodu braku mojej odpowiedzi na posty, których nie widzę. ;)

Publiczna ekspiacja czy konstruktywna /samo/krytyka? Tak czy siak -
żenuła...

--
Pozdrawiam - Aicha

259. Data: 2009-01-07 22:07:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiada mi to moja kobieca intuicja. ;)

Nie, to nie mogłaś być Ty!!! ;DD

--
Dosiego Roku!
michał

260. Data: 2009-01-08 15:01:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Publiczna ekspiacja czy konstruktywna /samo/krytyka? Tak czy siak -
> żenuła...

Po prostu odkrycie! :)
Nie muszę się usprawiedliwiać, bo nie mam z czego.

Ewa

36-letni...
Re: cd Parkinsona
Pierwszy raz