Po Świętach

271. Data: 2009-01-09 10:30:06

Temat: Re: Po Świętach
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Czy to jakaś zakamuflowana propozycja? 8-)

No... nie. Na priv napisałbym (ryzykując publikację). ;)
To była raczej próba charakterystyki Twojego niewykraczającego poza
przyzwoitość temperamentu. ;)))

> Mój nie ma palców.

O matkobosko! Znowu jestem w czyśćcu? ;)

--
Dosiego Roku!
michał

272. Data: 2009-01-09 10:35:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To była raczej próba charakterystyki Twojego niewykraczającego poza
> przyzwoitość temperamentu. ;)))

Ale wiesz, że mam podwójną osobowość? ;)

> O matkobosko! Znowu jestem w czyśćcu? ;)

Ciesz się, że nie okazałem się Twoją żoną. ;)

Ewans

273. Data: 2009-01-09 10:52:24

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wiesz, że mam podwójną osobowość? ;)

To tylko pół biedy. ;)

> Ciesz się, że nie okazałem się Twoją żoną. ;)
> Ewans

Yyyyy... to może zostańmy przyjaciółmi...

--
Dosiego Roku!
michał

274. Data: 2009-01-09 11:50:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Jan 2009 09:38:58 +0100, medea napisał(a):

> LOL
> Tyle lat na tym świecie, a nie wiedziałam, że penis ma palce. ;)
>
> Ewa

Ma jeden :-)

275. Data: 2009-01-09 11:55:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ma jeden :-)

Ma jeden, czy jeden ma (michała)? ;)

Ewa

276. Data: 2009-01-09 12:14:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Jan 2009 12:55:28 +0100, medea napisał(a):

> Ma jeden, czy jeden ma (michała)? ;)

W sumie to Michał pewnie sie wypowiada na podstawie własnego... ano to ja
już nie wiem ;-PPP

277. Data: 2009-01-09 17:35:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Cokolwiek tu na ten temat wypowiemy - młodzież przeczyta z
> politowaniem. ;DDD

Możesz napisać w języku młodzieży - a nuż zrozumie:
http://zdrowie.onet.pl/1524556,2040,0,1,,erotyczny_j
ezyk_polskiej_mlodziezy,styl_zycia.html

--
Pozdrawiam - Aicha

278. Data: 2009-01-09 20:17:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał w wiadomości:

> Nie, one w to wierzą. Nie można się nie zgodzić z tym punktem widzenia -
> 50. latka, która nie ma/nie chce seksu, powikłań emocjonalnych,
> głębszych relacji d-m i jest zadowolona ze swojego obecnego życia nie ma
> po co mówić, że "penis jest ważny". Dla niej nie jest - bez niego obywa
> się świetnie i czuje się spełniona. :)

No to nawet jeśli takie są, to tylko do czsau, kiedy kult, o którym mowa,
opanuje wszystkie. Oby dożyły! ;)

--
Dosiego Roku!
michał

279. Data: 2009-01-09 20:35:32

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

[...]
> Człowiek patrzy na 20. latkę i myśli - "co z niej wyrośnie?".
> Tymczasem wyrasta to co zawsze, od paru tysiącleci.
[...]

Jak jesteś taki mądry, to opisz dwudziestoletnią XL.

Saulo
--
"O ile życie jest prostsze gdy spotykamy w życiu kobietę konkretną, rzeczową
i zdyscyplinowaną jak żołnierz."

280. Data: 2009-01-09 20:36:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal-przypomnij sobie watek kultura erotyczna,bo te dziewczyny
nasladujace erotyzm meski,niedlugo zaczna szukac wlasnej tozsamosci
erotycznej,znaczy kobiety w lózku zaczna sie inaczej zachowywac.

36-letni...
Re: cd Parkinsona
Pierwszy raz
Re: cd Parkinsona