Po Świętach

21. Data: 2008-12-29 02:08:29

Temat: Re: Po Świętach
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" napisał:

> Ostatnio trafiłem na cos co sie nazywa Absolut Ruby Red. Idealne na
> święta i butelka uczciwa - 0,7l ;-)

Hmmm... zostały mi 2 dni, żeby dokonać lustracji jakiegoś monopolu
spirytusowego ;)

> Mnie szczęka boli po świetach, ale z nikim się nie biłem (chyba) ;-)

Zakąski za twarde?

> Na kontekst nie zwróciłem uwagi ;-)

Czy męsko-damskie zapasy w śniegu to byłoby coś ekscytującego dla
czytelników? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

22. Data: 2008-12-29 02:15:14

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 03:08:29 +0100, Aicha napisał(a):

> Użytkownik "self" napisał:

> Hmmm... zostały mi 2 dni, żeby dokonać lustracji jakiegoś monopolu
> spirytusowego ;)

E no to bez szampana się nie obejdzie, jeśli to na sylwka. Ale ja to bym
dokupił jeszcze coś do rozlewania pod stołem. ;-)

> Zakąski za twarde?

Raczej niekontrolowane ułożenie do snu ;-)

> Czy męsko-damskie zapasy w śniegu to byłoby coś ekscytującego dla
> czytelników? :D

Takie fińskie? Zaraz po wyjściu z sauny? Ma to swój urok, przynajmniej dla
niektórych. Ale kisiel jest tu nie do pobicia ;-)

23. Data: 2008-12-29 02:31:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" napisał:

> E no to bez szampana się nie obejdzie, jeśli to na sylwka.

Od paru lat wolę grzańca niż szampana.

> Ale ja to bym dokupił jeszcze coś do rozlewania pod stołem. ;-)

A to swoja drogą ;)

> Takie fińskie? Zaraz po wyjściu z sauny? Ma to swój urok,
> przynajmniej dla niektórych. Ale kisiel jest tu nie do pobicia ;-)

No też o kisielu w pierwszej chwili pomyślałam, ale pora roku niezbyt
sprzyjająca :)

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2008-12-29 02:43:06

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 03:31:27 +0100, Aicha napisał(a):

> Od paru lat wolę grzańca niż szampana.

Grzaniec jest cool. Znaczy ciepły i dobry, ale na Nowy Rok muszę cos mieć z
ładna etykietką ;-)

> A to swoja drogą ;)

To tak jak akapit niżej - cos skandynawskiego. IMO najpewniejsze. Ja miałem
na świeta jakąś tanią whisky, ale doszedłem do wniosku, że bimber to sam
moge zacząć pędzić ;-)

> No też o kisielu w pierwszej chwili pomyślałam, ale pora roku niezbyt
> sprzyjająca :)

Nom. W ramach przeprosin można przeciwnika/czkę oblizać. :-) A na dworze to
chyba tylko gorące źródła
;-)

25. Data: 2008-12-29 03:43:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" napisał w wiadomości:

> [...]

> moge zacząć pędzić ;-)

> Nom. W ramach przeprosin można przeciwnika/czkę oblizać. :-) A na dworze

W życiu kisielu bym nie polizał! Fuj! :)

michał

26. Data: 2008-12-29 04:06:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" napisał:

> Grzaniec jest cool. Znaczy ciepły i dobry, ale na Nowy Rok muszę cos
> mieć z ładna etykietką ;-)

http://www.glenfiddich.com/lda.html?redirect=/index.
html ?

> To tak jak akapit niżej - cos skandynawskiego. IMO najpewniejsze. Ja
> miałem na świeta jakąś tanią whisky, ale doszedłem do wniosku, że
> bimber to sam moge zacząć pędzić ;-)

Ups, to co ja Ci tu proponuję? ;/

> Nom. W ramach przeprosin można przeciwnika/czkę oblizać. :-)

A kurtyna zawstydzona opadnie? :)

> A na dworze to chyba tylko gorące źródła
> ;-)

Kurczę, no... czemu mi się Yogi kojarzy i Jaskiniowcy? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2008-12-29 05:05:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> W życiu kisielu bym nie polizał! Fuj! :)

Yhh... nie mogłeś poczekać z tym do jutrzejszej nocy? Cała koncepcja
zmieniła mi się w ułamku sekundy w antykoncepcję :P

--
Pozdrawiam - Aicha (hmmm... czy ja już napisałam jakieś zimowe
opowiadanie...?)

28. Data: 2008-12-29 06:09:00

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 04:43:25 +0100, michal napisał(a):

> W życiu kisielu bym nie polizał! Fuj! :)

Oj, nie bądźmy zbyt restrykcyjni. Mogą być np. zapasy w adwokacie ;

29. Data: 2008-12-29 06:11:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "self" napisał:

> Mogą być np. zapasy w adwokacie ;

Tyle dobra na zmarnowanie? ;-O

--
Pozdrawiam - Aicha (no, to już wiem, co będzie na zimno i z mlekiem
:)))

30. Data: 2008-12-29 06:13:54

Od: self <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Dec 2008 05:06:38 +0100, Aicha napisał(a):

> http://www.glenfiddich.com/lda.html?redirect=/index.
html ?

Nom, fajne nalepki ;-)

> Ups, to co ja Ci tu proponuję? ;/

Dobrze, nie bedę juz wybrzydzał :-]

> Kurczę, no... czemu mi się Yogi kojarzy i Jaskiniowcy? :D

To nie tak źle. Mnie Wojna Zimowa pomiędzy Finlandią z ZSRR ;

36-letni...
Re: cd Parkinsona
Pierwszy raz
Re: cd Parkinsona