Po co sie modlic?

81. Data: 2019-05-31 05:12:46

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
news:qcp979$ntj$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> animistami lub wyznawcami kultu voodoo?"
>
> oraz wyraźne zaprzeczenie, z uzasadnieniem, że ów Bóg spełnia jakiekolwiek
> prośby
>
> "Bo przeciez pan Bozia katolicki to niezmienny i wszechwiedzacy Absolut, a
> wiec nie moze byc sklaniany czy zmuszany do zmiany ustanowionego przez
> siebie porzadku."
>
> a także, ostrzeżenie przed popełnieniem herezji.
>
> "Kto wierzy, ze modlitwa lub jakimis czarami cos poruszy w swiecie
> Pierwszego Poruszyciela (primus motor) jest heretykiem."
>

> Z powyższego, widać wyraźnie, że masz dość poważne 'fixacje' na

Ale tak generalnie to o co Ci chodzi? :-)

A co do chrześcijaństwa to uważam go za taką samą ściemę
jak inne religie, z mormonizmem czy scientologią razem wziętą.

82. Data: 2019-05-31 05:13:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

_cywilizacji

> Tak zawsze robisz, czy to tylko tym razem, wyjatkowo?

Zawsze. Nie jesteś wcale wyjątkowy.

83. Data: 2019-05-31 05:14:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie sam jeden doczepiłeś sie do tego egregora.

Wstawiasz go tu 5-6 razy więc zaciekawiłem się po jasną cholerę.

84. Data: 2019-05-31 05:59:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/05/2019 o 20:05, Ilona pisze:
> [...]
-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

co ty wiesz o zabijaniu

--
gazebo

85. Data: 2019-05-31 06:02:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/05/2019 o 20:09, Ilona pisze:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> sie nie śmiej, tylko wybierz sobie za wczasu jakąś, żeby nie brakło!

sie nie smieje tylko pytam, mialem kolezanke, ktora jest teraz kolega

--
gazebo

86. Data: 2019-05-31 06:04:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/05/2019 o 20:06, Ilona pisze:

-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

> no i co dalej?

a co ma byc? teraz na nich eksperymentuja, lacza je przez internet

--
gazebo

87. Data: 2019-05-31 10:47:18

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 31 May 2019 05:04:57 +0100
doszła do mnie wiadomość <qcq959$ap1$3@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

Jeśli przez Internet, to jest e-gregor.

88. Data: 2019-05-31 20:17:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/05/2019 o 09:47, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 31 May 2019 05:04:57 +0100
> doszła do mnie wiadomość <qcq959$ap1$3@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

> Jeśli przez Internet, to jest e-gregor.

lo matko :]

--
gazebo

89. Data: 2019-05-31 22:50:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-31 05:12, Pszemol wrote:

> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Ale tak generalnie to o co Ci chodzi? :-)
>
> A co do chrześcijaństwa to uważam go za taką samą ściemę
> jak inne religie, z mormonizmem czy scientologią razem wziętą.

W religiach nie chodzi o boga, czy bogów, tylko o ludzi.
Chodzi o sposób oddziaływania zasad moralnych, na społeczność, czy
społeczności.

90. Data: 2019-05-31 22:58:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-31 05:14, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Wstawiasz go tu 5-6 razy więc zaciekawiłem się po jasną cholerę.

To pierwszy krok do poznania nieznanego masz już za sobą.
Istnieje domniemanie, że nasza rzeczywistośc wygląda zupełnie inaczej,
niż niektórym się wydaje.
Tu jeden Pan przedstawia to w dość zwięzłej formie.
https://docer.pl/doc/xx111
.pdf 1.8 [MB], 69 str.

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze