Po paleniu

1. Data: 2006-03-23 18:30:51

Temat: Po paleniu
Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Zalozmy, ze ktos palil jakiegos skreta. Ile czasu pozniej badania jeszcze
cos moga wykryc?

2. Data: 2006-03-23 19:06:59

Temat: Re: Po paleniu
Od: "Larix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zalozmy, ze ktos palil jakiegos skreta. Ile czasu pozniej badania jeszcze
> cos moga wykryc?

Zależy co tam było skręcone ? :D

3. Data: 2006-03-23 19:14:25

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ajgor" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> Zalozmy, ze ktos palil jakiegos skreta. Ile czasu pozniej badania jeszcze
> cos moga wykryc?

az do smierci, test na prawdomownosc jest bezlitosny... ;)

4. Data: 2006-03-23 19:15:14

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Larix" napisał w wiadomości

> Zależy co tam było skręcone ? :D

Wlasne nie wiem. mam podstawy podejzewac syna. na razie podstawy sa bardzo
kruche, ale chcial bym wiedziec :) Na przyklad marichuana? Po jakim czasie
nie da sie wykryc?

5. Data: 2006-03-23 23:24:52

Od: Darek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ajgor wrote:

> Na przyklad marichuana? Po jakim czasie
> nie da sie wykryc?

Marycha jest wykrywalna gdzies tak do pol roku , ALE uwazaj bo jak byl w
pomieszczeniu gdzie kurzyli maryche to mimo ze nie mial skreta w ustach to na
tescie i tak przepadnie.

6. Data: 2006-03-24 10:11:38

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości news:44232E44.3B9188D9@onet.pl...

> [...]
> pomieszczeniu gdzie kurzyli maryche to mimo ze nie mial skreta w ustach to

To nic. To mi wystarczy. Co moj syn ma do roboty w pomieszczeniu gdzie inni
palili? Zrsezta mam podejzenia ze to wlasnie on....

7. Data: 2006-03-24 11:27:37

Od: bucior <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ajgor napisał(a):
> To nic. To mi wystarczy. Co moj syn ma do roboty w pomieszczeniu gdzie inni
> palili? Zrsezta mam podejzenia ze to wlasnie on....

Tylko jak juz zrobisz mu test i okaze sie, ze palil, to nie naskakuj na
niego, bo bardzo latwo mozesz stracic z nim kontakt. Pisze z wlasnego
doswiadczenia. Postaraj sie na spokojnie porozmawiac, jak zaczniesz na
niego wrzeszczec, to wywolasz w nim gniew, a jak spokojnie pogadasz, to
moze ruszy go sumienie.

8. Data: 2006-03-24 12:13:10

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-03-2006 o 12:27:37 bucior <g...@o...pl>
napisał:

> [...]
> doswiadczenia. Postaraj sie na spokojnie porozmawiac, jak zaczniesz na
> niego wrzeszczec, to wywolasz w nim gniew, a jak spokojnie pogadasz, to

Proponuję pomyśleć także o konsekwencjach zrobienia testu, który niczego
nie wykaże. Co pomyśli o Tobie Twój syn, który może okazać się "czysty"...

- Monika

9. Data: 2006-03-24 13:45:37

Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" napisał w wiadomości

> Proponuję pomyśleć także o konsekwencjach zrobienia testu, który niczego
> nie wykaże. Co pomyśli o Tobie Twój syn, który może okazać się "czysty"...

Gdybym sobie tym glowy nie lamal to w ogole nie mial bym problemu. Na
szczescie mam ta komfortowo sytuacje (jesli tu mozna w ogole mowic o jakiejs
komfortowej sytuacji), ze on i tak wlasnie ma robic ogolne badania (zwiazane
z innymi schorzeniami), wiec nie bedzie problemu.

10. Data: 2006-03-24 16:20:30

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ajgor" <o...@m...com> napisał w wiadomości
>
> az do smierci, test na prawdomownosc jest bezlitosny... ;)

albo będzie łgał jak Clinton - 'paliłem, ale się nie zaciągałem' :)

Adam

Uczulenie na rajstopy
Polecam artykuł o błędach medycznych
tłumaczenie z angielskiego - help!
REKLAMA Serwis i sprzedaz aparatury medycznej i labolatoryjnej
Ssanie w żołądku