Po seansie filmowym

11. Data: 2003-01-14 07:31:13

Temat: Re: Po seansie filmowym
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:avuq2s$8oa$1@news.tpi.pl...
(...)
> A któreś dziecko było tak czymś zajęte że zapomniało polara i pewnie teraz
> marznie. Został u Miry a miał zdaje się jechać do Opola?

Oczywiście moje dziecko zostawiło swój polarek :-(
ale już jest w drodze do Zdzieszowic.

Pozdrawiam Krycha

12. Data: 2003-01-14 09:01:54

Od: "Beata Werońska" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za mile slowa.
> Poniedzialek wykorzystaliscie na zwiedzanie okolic? Gdzie udalo Wam sie
> dotrzec?
>
> Mira :-)

Jeszcze w niedzielę zrobiliśmy spory spacer po oklicy Hałcnowa, dotarliśmy
do Kóz, w dali widać było okoliczne szczyty , w tym jeden z oświetlonym
krzyżem. Co to za góra, może wiesz, Miro ? Poszlibyśmy dalej, ale musieliśmy
brnąć w śniegu , bo samochody nie zawsze
chciały ustąpić nam drogi, tak więc buty przemoczyliśmy i trzeba było
wracać.
A w poniedziałek zwiedzaliśmy Bielsko. To bardzo ładne miasto, zwłaszcza
okolice Zamku.
Nie udało nam się jednak znaleźć wszystkich miejsc, które zareklamowała nam
Renia w drodze powrotnej od Ciebie (przy okazji gorace pozdrowienia dla
niej).
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy i pozdrawiamy.

Beata
.

13. Data: 2003-01-22 12:40:11

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:>

> Przepraszam a co to są "dredy" ?

O widzę że nikt nie podjął tematu, bo jak widać NTG(:-)).
Dredy to takie sfilcowane strąki włosów, coraz popularniejsze w Polsce, a
moda przyszła od murzynów. Koleżanka mojej córki zrobiła sobie dredy ze
swoich bardzo ciemnych włosów i do nich wkręciła moje obcięte bardzo jasne
włosy. Pięknie to wyglądało.
Moje dzieci zaciągnęły ją na kasting ( zdięcia próbne do reklamy w jakiejś
sieci komórkowej ) i z 400tu osób, ona jedna została wybrana do zdjęć
reklamowych .
Zaraz zadzwoniła z podziękowaniem za włosy, a ja jestem dumna że moje włosy
występują w reklamie (chyba w sieci Idea) (:-)))))))).
Serdecznie pozdrawiam -Jagoda

14. Data: 2003-01-22 12:44:19

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
włosy
> występują w reklamie (chyba w sieci Idea) (:-)))))))).

A ja serdecznie gratuluję. Widziałam w naturze. Twoje włosy są naprawdę
piękne.
Gabi

o nasionach
leczenie warzywami i owocami