o nasionach

1. Data: 2003-01-12 18:40:48

Temat: o nasionach
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mili ,
Kiedys Tadeusz poprosil, bym - jesli znajde - podrzucil linki do firm
sprzedajacych nasiona.
Czynie to ponizej - wybralem, co znalazlem ale tak, zeby bylo sporo
dodatkowych informacji.
pozdrawiam powaznie i merytorycznie!
Wojtek Pa

http://www.cnos.pl
http://plantico.pl/index.htm
http://free.polbox.pl/p/phro/oferta.html
a dodatkowo:
co znacza dziwne literki na torebkach z nasionami
http://www.dzialkowiec.com.pl/nowa/zapytaje.htm

jak juz bedziemy mieli nasionka - czym je zaprawiac:
http://www.tvp.pl/rolna/dzialka/arch/09_02.html

2. Data: 2003-01-12 20:07:32

Temat: Re: o nasionach
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:avscpr$a1g$1@news.tpi.pl Wojciech P
<d...@p...com.pl>napisał(a):

> jak juz bedziemy mieli nasionka - czym je zaprawiac:
> http://www.tvp.pl/rolna/dzialka/arch/09_02.html

Hejka, a ja bym prosił o namiary na ekologiczne zaprawy nasienne. Jak
nasi grupowi ekolodzy-warzywnicy zobaczą tyle chemii to nie zdzierżą;-)
...... zestaw zawierający FUNABEN T lun SARFUN z dodatkiem RONILANU i APRONU
do zestawu trzeba dodać MARSHAL lub PROMET. A przecież mamy w odwodzie
GAUCHO, PREVICUR, ACROBAT...
A są przecież nasiona zaprawiane substancjami roślinnymi, które jak sam
wypraktykowałem w zeszłym roku na burakach ćwikłowych i rzodkiewce, dają
dobre rezultaty.
Pozdrawiam zadymkowo Ja...cki
PS. Przy okazji poszukiwań eko-zapraw natknałem się na:
http://www.ppr.pl/displayResource.do?_resourcePK=289
3

3. Data: 2003-01-12 20:32:47

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl>
> [...]
> A są przecież nasiona zaprawiane substancjami roślinnymi, które jak sam
> wypraktykowałem w zeszłym roku na burakach ćwikłowych i rzodkiewce, dają
Tez szukam srodkow naturalnych. Ktos kiedys w dyskusji wspomnial o czyms z
grapefruita.
ale to juz do pryskania roslin. Co to jest i jak sie nazywa?
Wojtek Pa

4. Data: 2003-01-12 20:57:23

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:avsjbp$d16$1@news.tpi.pl Wojciech P
<d...@p...com.pl>napisał(a):

> Tez szukam srodkow naturalnych. Ktos kiedys w dyskusji wspomnial o czyms z
> grapefruita.
> ale to juz do pryskania roslin. Co to jest i jak sie nazywa?

Hejka. Nazywa się Biosept 33 SL, a pierwszy link do Antifung 20 SL
http://www.hostint.com.pl/
http://www.republika.pl/biosept/biosept33sl.html

Pozdrawiam ekologicznie Ja...cki

5. Data: 2003-01-12 21:38:23

Temat: Re:biologiczna ochrona roslin
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce jest zarejestrowanych 77 dostępnych na rynku środków
biologicznych i biotechnologicznych zalecanych do stosowania w rolnictwie,
warzywnictwie, sadownictwie, leśnictwie, a nawet w magazynach i
przechowalniach.
Biopreparaty - to środki biologiczne zawierające mikroorganizmy i wirusy
w stadium przetrwalnikowym, żywe komórki, grzybnię lub produkty metaboliczne
np. kryształy bakterii;
Żywe organizmy - to środki biologiczne zawierające żywe stadia rozwojowe
drapieżców, pasożytów i parazytoidów, którymi są owady, roztocze, nicienie i
pewne antagonistyczne grzyby;
Środki biotechniczne - to grupa środków ochrony roślin zawierających
naturalne produkty życiowe żywych organizmów lub ich syntetyczne analogi.
Zalicza się do nich feromony i hormony stawonogów oraz wyciągi z roślin.

Z w/w środkami ochrony roślin można się zapoznać w "Zaleceniach Ochrony
Roślin na lata 2002/2003", IOR Poznań oraz w miesięczniku "Ochrona Roslin"
nr 4/5 (2002)
Pozdrawiam odwilżowo Ja...cki

6. Data: 2003-01-12 22:13:36

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprzedajacych nasiona.
> Czynie to ponizej - wybralem, co znalazlem ale tak, zeby bylo sporo

:)
bardzo Wojtku dziekuje
Plantico tylko hurtowo
w CNOS zamowie warzywa
szkoda
ze kwiatkow maja niewiele w ofercie
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

7. Data: 2003-01-12 22:40:57

Temat: Re: o nasionach - dirko..wi
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:avsjbp$d16$1@news.tpi.pl Wojciech P

> Hejka. Nazywa się Biosept 33 SL, a pierwszy link do Antifung 20 SL
> [...]
tego szukalem
Wojtek Pa

8. Data: 2003-01-12 22:40:57

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:avsjbp$d16$1@news.tpi.pl Wojciech P

> Hejka. Nazywa się Biosept 33 SL, a pierwszy link do Antifung 20 SL
> [...]
tego szukalem
Wojtek Pa

leczenie warzywami i owocami
Skuteczny środek na kreta?