Pocenie dłoni

1. Data: 2005-04-29 14:49:10

Temat: Pocenie dłoni
Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ciągu całego roku strasznie pocą mi się dłonie czy znacie jakiś skuteczny
środek ? Pozdrawiam

2. Data: 2005-04-29 15:02:41

Temat: Re: Pocenie dłoni
Od: "kwiatki w oknie" <kwiatki_w_oknie@bzium@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ciągu całego roku strasznie pocą mi się dłonie czy znacie jakiś
skuteczny
> środek ? Pozdrawiam

czesto myc
lub do dermatologa

3. Data: 2005-04-29 16:34:59

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysztof napisał(a):
> W ciągu całego roku strasznie pocą mi się dłonie czy znacie jakiś skuteczny
> środek ? Pozdrawiam

mozesz smarować dłonie antyperspirantem...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

4. Data: 2005-04-29 17:07:29

Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kwiatki w oknie" <kwiatki_w_oknie@bzium@go2.pl> napisał w
wiadomości news:d4tia2$k2g$1@inews.gazeta.pl...

5. Data: 2005-04-29 17:55:56

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości >

> mozesz smarować dłonie antyperspirantem...

Emi, chyba nie piszesz tego na powaznie???(!)

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

6. Data: 2005-04-29 18:51:30

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> Emi, chyba nie piszesz tego na powaznie???(!)

dlaczego??

jeżeli mówimy o zlikwidowaniu skutków pocenia się rąk - szczególnie w
gorące dni, albo przy okazji jakichś stresujących rzeczy, np egzaminu
(ja się często denerwuję do tego stopnia, że mam calą wilgotną kartkę)
to ja na poważnie z tym antyperspirantem, smaruję sobie dezodorantem w
kulce dłonie od wewnątrz, przez co to moje pocenie dłoni jest choć
trochę mniej dokuczliwe...

a jeżeli chodzi o przyczynę tego pocenia, to zupełnie inna bajka...

7. Data: 2005-04-29 19:53:51

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj smarować ręce Antidralem. Nie jest drogi (ok 15 zł), kupisz w aptece
bez recepty.

8. Data: 2005-04-29 22:52:13

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysztof" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>W ciągu całego roku strasznie pocą mi się dłonie czy znacie jakiś skuteczny
> środek ? Pozdrawiam

tak, Botox

generatory szumów usznych
Czy do psychoterapeuty trzeba mieć skierowanie ?
Za duzo czerwonych krwinek...
Mała czcionka na komputerze a wzrok !
wychwyty w PET