Pocenie się i kaszel u 6-latki

1. Data: 2004-05-22 16:58:56

Temat: Pocenie się i kaszel u 6-latki
Od: "Mirek G." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Córka mojej kuzynki ma nastepujace objawy: po zasnięciu poci się i zaczyna
okropnie kasłać.Jedni lekarze twierdzą ,że to poczatki astmy oskrzelowej
inni zas ,że może to byc koklusz.Ponadto dziecko ma alergie na kakao i pyłki
brzozy.Czy ktos moze cos doradzic ew . poleciś jakiegos dobrego
specjaliste.Mieszkam w Łodzi.
Z góry serdeczne dzięki.

2. Data: 2004-05-22 17:13:32

Temat: Re: Pocenie się i kaszel u 6-latki
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek G." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Córka mojej kuzynki ma nastepujace objawy: po zasnięciu poci się i zaczyna
> okropnie kasłać.Jedni lekarze twierdzą ,że to poczatki astmy oskrzelowej
> inni zas ,że może to byc koklusz

......albo gruźlica.
Ola (po lekturze pozytywistycznych nowelek o suchotach)

3. Data: 2004-05-22 17:24:39

Od: "taugusty" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olga" napisała
> ......albo gruźlica.
> Ola (po lekturze pozytywistycznych nowelek o suchotach)

Gruzlica sie automatycznie nasuwa na mysla przy takich objawach :-(
taugusty (straszony od dziecka widmem suchot)

4. Data: 2004-05-22 19:58:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-05-22 19:59:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

www
Zgrzytanie w szczęce
jąkanie
Odsloniete szyjki zebow: co na to poradzic?
Pytanie o zęby