Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

121. Data: 2020-06-03 10:58:42

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/06/2020 o 09:47, XL pisze:

> ... więc oczywiście, że jestem.

moim skromnym zdaniem nie

--
gazebo

122. Data: 2020-06-03 15:55:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> moim skromnym zdaniem nie

,,Swoje skromne zdanie" masz prawo i możliwość mieć tylko na temat własnego
szczęścia.
Ja lepiej wiem, co dla mnie jest szczęściem. Na pewno nie jest nim to, co
się innym na ten temat może wydawać.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

123. Data: 2020-06-03 16:21:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2020 o 07:16, XL pisze:

> Słabo.
> Trawa się kończy.

Nie szkodzi, nie palę.

Ewa

124. Data: 2020-06-03 22:30:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-03 10:58, gazebo wrote:

> i znowu mnie korci, szczescie to nie jest samouwielbienie, sztuczne
> swoja droga, to nie jest zaprzeczeczanie rzeczywistosci, reszte dopisz
> sobie sama

//moze, 'poznales', nie tom rzeczywistosc, ktorom czeba...?

125. Data: 2020-06-04 07:17:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie szkodzi, nie palę.

Ty przeżuwasz.
Masz w sobie tylko żółć - zbierałaś ją dla mnie długo i przyszłaś tu tylko
po to, by ją wylać. I znowu jesteś jej pełna. Te psy Ciebie absolutnie nie
obchodzą - są tylko pretekstem.

Mój czas dla Ciebie się kończy. Geberalnie za dużo go marnowałam na rozmowy
z ludźmi, którzy nie są tego warci. Każdą minutę, którą w ten sposób
zmarnowałam, powinnam była poświęcić swojemu ukochanemu Miśkowi. Mam
ogromne wyrzuty sumienia wobec niego. Był samą miłością, a teraz go już
przy mnie nie ma.
Kup sobie psa. To jedyne lekarstwo na Twoją żółć.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

126. Data: 2020-06-04 07:30:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //moze, 'poznales', nie tom rzeczywistosc, ktorom czeba...?

Pytanie, czy wybrał dla siebie z rzeczywistości to, co warte wybrania.
Chyba nie, skoro nie wierzy innym, że to jak najbardziej możliwe i
osiągalne. Nie ma sensu go przekonywać - gdyby to się udało, musiałby
teraz, na koniec życia, przekreślić je całe.
Ale nie, on to wie. Ratuje SIEBIE przed poczuciem klęski podważając
wszystko, co piszę.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

127. Data: 2020-06-04 19:03:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/06/2020 o 14:55, XL pisze:

> [...]
> szczęścia.
> Ja lepiej wiem, co dla mnie jest szczęściem. Na pewno nie jest nim to, co

narcyzym, autouwielbienie to ciekawe cechy charakteru

--
gazebo

128. Data: 2020-06-04 19:04:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/06/2020 o 21:30, Izaura pisze:

> //moze, 'poznales', nie tom rzeczywistosc, ktorom czeba...?

np. umiem pisac po polsku, faktycznie sie roznimy

--
gazebo

129. Data: 2020-06-04 21:28:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> narcyzym, autouwielbienie to ciekawe cechy charakteru

Docenianie siebie. Tylko tyle i aż tyle - ty tego nie potrafisz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

130. Data: 2020-06-04 23:54:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.06.2020 o 07:17, XL pisze:
> [...]
> po to, by ją wylać. I znowu jesteś jej pełna. Te psy Ciebie absolutnie nie

Generalnie uważam, że zbyt wiele sprawczości sobie przypisujesz. Nie
wiem tylko, dlaczego wszędzie indziej a nie akurat tam, gdzie to jest
zasadne.

Nie zbieram żółci, by wylać ją na Ciebie.

Uwierz natomiast, na co masz realny wpływ - kupując szczeniaka od
hodowcy dajesz mu słuszne poniekąd podstawy do kontynuowania danej
hodowli. To prosty mechanizm popytu i podaży, no niestety.

I niestety to obojętne, jak bardzo kochałabyś tego konkretnego psiaka.
Twoja miłość nic a nic nie pomoże tym następnym, do których narodzin
pośrednio się przyczyniasz.

> Kup sobie psa.

A nigdy  życiu!

Ewa

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem