Podkład do świecącej bużki

1. Data: 2002-12-11 18:14:45

Temat: Podkład do świecącej bużki
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!! Szukam dobrego pudru, podkładu dla kogoś o tłustej cerze.
Chciałambym również żeby nie było to coś najdroższego. Co mi proponujecie???
Dzięki, Kasia

1. Data: 2002-12-11 21:02:43

Temat: Re: Podkład do świecącej bużki
Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie sprawdził się ColourStay Revlonu,chociaż mam cerę mieszaną,czasami
mocno mi się bużka świeciła.Podkład ten mocno kryje i szybko stapia się ze
skórą,tak ,że trzeba nanosić go szybko i nie punktowo.

1. Data: 2002-12-12 08:02:44

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!!! Szukam dobrego pudru, podkładu dla kogoś o tłustej cerze.
> Chciałambym również żeby nie było to coś najdroższego. Co mi
proponujecie???
> Dzięki, Kasia

Ja mialam niestety tylko probke Ideal Balance z L'Oreala. Moim zdaniem
swietny. Najlepszy, jakiego do tej pory uzywalam. Rzeczywiscie na jakis czas
matuje. :) Chyba moge polecic.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-12 08:14:13

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> wrote:
> [...]
> swietny. Najlepszy, jakiego do tej pory uzywalam. Rzeczywiscie na jakis czas

Ja mialam probki Ideal Balance i jakiegos Astora do mieszanej cery i
jeszcze kilka innych, ale naprawde mnie jakos nie zachwycily.
Polecam Colorstay Revlonu - kosztuje okolo 60zl. Jest naprawde super!
W grudniowym Zdrowiu jest test podkladow matujacych, poczytaj sobie:-)

megi

1. Data: 2002-12-12 09:48:38

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polecam Colorstay Revlonu - kosztuje okolo 60zl. Jest naprawde super!
> W grudniowym Zdrowiu jest test podkladow matujacych, poczytaj sobie:-)

O wlasnie, dzieki! Zapomnialam, gdzie byl ten test :))
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

Prosze o podpowiedz odnosnie bazy !!!
effaclar krem???
soraya
Gdzie w Warszawie robia paznokcie akrylowe?
Bardzo fajny lakier...