Podlewanie trawnika

1. Data: 2005-07-28 21:35:16

Temat: Podlewanie trawnika
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

witam

mam trawnik regularnego ksztaltu (prostokat). chcialbym zamontowac na nim jakis
sprzet do podlewania, ktory mozna by bylo programowac (np. zeby o danej godzinie
sie wlaczyl, a o innej wylaczyl). gdzie mam szukac takiego sprzetu ? prosilbym o
podanie sklepow internetowych, gdzie mozna znalesc taki sprzet.

ps. musze cos takiego wykonac,a ogrodach mam takie pojecie jak o chinskim :)
dlatego licze na Wasza pomoc.

2. Data: 2005-07-29 10:46:53

Temat: Re: Podlewanie trawnika
Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> sie wlaczyl, a o innej wylaczyl). gdzie mam szukac takiego sprzetu
Wez Gardene; system dostepny, latwy w montazu, skuteczny, programowalny
(jeszcze dodaj sobie czujnik wilgotnosci).
pik

3. Data: 2005-07-29 11:06:35

Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podanie sklepow internetowych, gdzie mozna znalesc taki sprzet.
>
> ps. musze cos takiego wykonac,a ogrodach mam takie pojecie jak o chinskim :)

Do poczytania np:

http://www.hunterirrigation.pl/
http://www.irriga.pl/
http://www.iglak.pl/ (IMHO lepiej opisane niż na firmowej stronie Gardeny)

Są tam też ceny, więc pozostaje tylko siąść i zrobić lub zlecić :)

Janusz Pawlinka

Jak dobrze
mszyce - co robic?!
Pompa na 12 - 24 V
Najwieksze błędy przy zakładaniu skalniaka ?
węże ogrodowe