Podłoga betonowa

1. Data: 2002-01-08 14:21:12

Temat: Podłoga betonowa
Od: "Max" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałem czymś pokryć podłogę betonową w piwnicy znajdującą się w bloku
mieszkalnych ( najlepiej jakaś farba kauczukowa lub coś podobnego ).
Wylewanie nowej warstwy betonu czy zaprawy samopoziomującej niestety nie
wchodzi w rachubę.

--
Bye

Max

1. Data: 2002-01-09 20:33:05

Temat: Re: Podłoga betonowa
Od: "Zbychu" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Betondur - dostaniesz w każdym sklepie budowlanym

Max napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>mieszkalnych ( najlepiej jakaś farba kauczukowa lub coś podobnego ).
>Wylewanie nowej warstwy betonu czy zaprawy samopoziomującej niestety nie

blat na pralce
Zasobnik ciepłej wody - siedlisko bakteri ?
Gdzie kupic szuflady?
ogrzewanie dachu
Sprzedam Mieszkanie