pralka

1. Data: 2002-01-08 14:35:10

Temat: pralka
Od: "Dzidzior" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo bym prosila o rade ktora pralke kupic a ktora nie. Mamy mala lazieke
i myslalam o waskiej pralce (chyba 40 cm) wkladanej od gory. Przymierzam sie
raczej do tych tanszych. Ale ktora firma?
Z gory dziekuje za odpowiedzi,
Marta

1. Data: 2002-01-09 06:13:51

Temat: Re: pralka
Od: "Daniel S" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dzidzior" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie
> raczej do tych tanszych. Ale ktora firma?

2 miesiace temu kupilismy Amice (wklad od gory) wirowanie maks 800. Jestesmy
zadowoleni zarówno z uzytkowania jak i dzwiekow ktore wydaje (czytaj nie
jest za glosno)

pozdrawiam
daniel

1. Data: 2002-01-10 10:00:19

Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> raczej do tych tanszych. Ale ktora firma?

Niecałe 3 lata używam pralki (wkładanej od góry) Zanussi jestem bardzo
zadowolona. (regulacja obrotów max 850) Łatwo utrzymać czystość pojemnik na
proszek, płyn można wyjąć i wymyć ponadto pralka ma kółka wystarczy
odblokować żeby nią suwać gdy np. coś Ci wpadnie za pralkę lub po prostu
chcesz zmyc podłogę.

pozdrawiam
Danka

Podłoga betonowa
blat na pralce
Zasobnik ciepłej wody - siedlisko bakteri ?
Gdzie kupic szuflady?
ogrzewanie dachu