Pojednania Wisły i Cracovii przy duszonym sandaczu

1. Data: 2007-11-15 22:09:20

Temat: Pojednania Wisły i Cracovii przy duszonym sandaczu
Od: Artur Fortuna <f...@p...ple.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Wisła i Cracovia wróciły do tradycji sprzed ponad 30 lat. Drużyna,
która wygra derby, zaprasza pokonanych na wystawny obiad

Wczoraj wiślacy, którzy w październiku wygrali 2:1, gościli swoich
rywali zza miedzy w restauracji CK Browar. - Przed derbami opowiadaliśmy
trenerom o różnych tradycjach związanych z tym meczem. Kiedy zaczęliśmy
mówić o wspólnym obiedzie, obaj szkoleniowcy od razu stwierdzili, że
można by wrócić do tego pomysłu - mówi Marek Mazurczak, rzecznik prasowy
Cracovii. [...]

Menu

Przystawka: Szynka parmeńska z melonem, befsztyk tatarski;

Zupa: Rosół wykwintny z kołdunami, zupa włoska minestrone;

II danie: sandacz duszony w winie, kaczka pieczona z jabłkami, cielęcina
nadziewana szpinakiem

Deser: szarlotka z bitą śmietaną i lodami, sernik wiedeński."

--
Artur Fortuna

2. Data: 2007-11-15 22:19:01

Od: Artur Fortuna <f...@p...ple.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Link zapomniałem:
http://www.sport.pl/pilka/1,65050,4677216.html

--
Artur Fortuna

3. Data: 2007-11-16 13:49:39

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Nov 2007 23:09:20 +0100 I had a dream that Artur Fortuna
<f...@p...ple.Reply-To.pl> wrote:
>" Wisła i Cracovia wróciły do tradycji sprzed ponad 30 lat. Drużyna,
>która wygra derby, zaprasza pokonanych na wystawny obiad

Ja nawet wiem, do czego użyją oni noży i widelców. Takich pojednań było
już dużo, większość obywała się bez ofiar śmiertelnych, ale szpitale miały
ręce pełne roboty.

--
Grzegorz Janoszka

4. Data: 2007-11-16 13:57:28

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Aristoteles Koniokrados" <a...@h...gr> wrote in message

> i wisła i kracovvia to huje zajebane

Chuj z nimi.
Prostaki-kibole z blokowisk i tak beda sie napierdalac siekierami.
To holota i nic im nie przemowi do rozumu.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

5. Data: 2007-11-16 14:10:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> "Aristoteles Koniokrados" <a...@h...gr> wrote in message

> Chuj z nimi.
> Prostaki-kibole z blokowisk i tak beda sie napierdalac siekierami.
> To holota i nic im nie przemowi do rozumu.

niczym sie nie różnisz, po za jednym, tamci to kibole, a ty kiblownik.

6. Data: 2007-11-16 14:27:25

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> niczym sie nie różnisz, po za jednym, tamci to kibole, a ty kiblownik.

Twoja gra slow jest tak samo "intleligentna" jak te skurwiale wierszyki
debilu.
Idz obieraj ziemniaki, w koncu pora na chlopskie zarcie, ktore tak lubisz i
popijasz winem hehe.

7. Data: 2007-11-17 01:37:54

Od: Artur Fortuna <f...@p...ple.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka miał niepewny dość wzrok. Prosił o żar,
wpatrzony gdzieś w mrok. Wciągnął dym, i nim skryła go noc, tak powiedział:

<f...@p...ple.Reply-To.pl> wrote:

> Ja nawet wiem, do czego użyją oni noży i widelców.

Noży na pewno nie do sandacza :)

--
Artur Fortuna

8. Data: 2007-11-17 08:16:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> debilu.
> Idz obieraj ziemniaki, w koncu pora na chlopskie zarcie, ktore tak lubisz

Jadłem też inne chłopskie żarcie łyżkami - oba kolory kawioru.

9. Data: 2007-11-18 17:21:27

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Jadłem też inne chłopskie żarcie łyżkami - oba kolory kawioru.

Dlatego jestes taki prosty i sie tym musiales pochwalic jak kurwa dzieciak
zeby komus cos udowodnic mendo?
Chuja tam jadles, jestes prosciuch i tyle.

10. Data: 2007-11-18 18:26:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Dlatego jestes taki prosty i sie tym musiales pochwalic jak kurwa dzieciak
> zeby komus cos udowodnic mendo?
> Chuja tam jadles, jestes prosciuch i tyle.

Dokładnie! Proste jedzenie najzdrowsze i najsmaczniejsze.

zmywarka z funkcją 1/2 załadunku
Frytki
oliwa z pepperoni
Jak przechować paszteciki