Pojemnik do robienia kostek lodu

1. Data: 2007-04-12 12:33:10

Temat: Pojemnik do robienia kostek lodu
Od: "Triszjan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Parę lat temu widziałem u znajomego bardzo wygodny
pojemnik do robienia kostek z lodu. Było to coś w rodzaju
szerokiej, zakręcanej butelki z plastiku a w środku były
kwadratowe przegródki. Wlewało się do tej "butelki" wodę,
zakręcało i wkładało do zamrażarki. Po jakimś czasie
wystarczyło wyjąć ten pojemnik, stuknąć nim parę razy o
blat (lub w niego) i odkręcić a kostki same wypadały.
Było to o tyle wygodne, że woda się nigdy nie rozlewała
w zamrażarce (zakręcony!) oraz bardzo prosto się wlewało
do niego wodę w przeciwieństwie do woreczków do lodu czy
zwykłych, otwartych form do lodu.

I moje pytanie: czy ktoś z Was używa czegoś podobnego,
wie gdzie to można kupić albo może ma inny, równie
wygodny oraz bezproblemowy pojemnik do robienia kostek
lodu?

Triszjan

2. Data: 2007-04-12 12:55:42

Temat: Re: Pojemnik do robienia kostek lodu
Od: "Jelcyn" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I moje pytanie: czy ktoś z Was używa czegoś podobnego,
> wie gdzie to można kupić albo może ma inny, równie
> wygodny oraz bezproblemowy pojemnik do robienia kostek
> lodu?

http://allegro.pl/item182578674_lodownik_tupperware.
html

pzdr
Jelcyn

3. Data: 2007-04-16 17:21:46

Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Apr 2007 14:33:10 +0200, "Triszjan" <t...@o...pl> wrote:

>I moje pytanie: czy ktoś z Was używa czegoś podobnego,
>wie gdzie to można kupić albo może ma inny, równie
>wygodny oraz bezproblemowy pojemnik do robienia kostek
>lodu?

uzywalem pudelka do robienia kostek lodu, ale w koncu przerzucilem sie
na woreczki foliowe do robienia kostek lodu - tanie jak barszcz a
jakby co mozna wiecej kostek nastawic.

pozdarwiam,
Cyb

Biszkopt