Pojemnik na torby plastikowe

1. Data: 2005-02-28 12:23:31

Temat: Pojemnik na torby plastikowe
Od: "Bea" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktos sie orientuje w jakim sklepie internetowym w sieci mozna kupic
ponizszy pojemnik na torby plastikowe,w moim miesice nie ma sklepu IKEA a
bardzo pzrydaloby mi sie takie cosik :)
http://tinylink.com/?EnZoncJ9H0
Pozdrawiam
Bea

2. Data: 2005-02-28 12:26:31

Temat: Re: Pojemnik na torby plastikowe
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Feb 2005 13:23:31 +0100
"Bea" <b...@o...pl> wrote:

> [...]
> kupic ponizszy pojemnik na torby plastikowe,w moim miesice nie ma
> sklepu IKEA a bardzo pzrydaloby mi sie takie cosik :)

a sprawdza sie toto w ogole? zastanawialem sie nad kupieniem tego
wlasnie... ciekaw jestem czy faktycznie mozna sie toreb walajacych
sie luzem pozbyc

Sierp

3. Data: 2005-02-28 12:32:04

Od: barney <"barney[WON]"@adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:

> a sprawdza sie toto w ogole? zastanawialem sie nad kupieniem tego
> wlasnie... ciekaw jestem czy faktycznie mozna sie toreb walajacych
> sie luzem pozbyc

Sprawdza sie sprawdza, gadzety ikea ma pierwszorzedne.
Ma plastry wiec nie trzeba nic wiercic ani przybijac.

barney

Masz wieksza szanse wygrac na loterii jesli kupisz los - Forrest Gump

4. Data: 2005-02-28 13:38:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

barney <barney[WON]@adres.pl> napisał(a):

> Sprawdza sie sprawdza, gadzety ikea ma pierwszorzedne.

Sprawdza się idealnie, u mnie wisi poziomo w prawym górnym rogu szafki pod
zlewozmywakiem, genialny sposób na opanowanie chaosu z reklamówkami.

> Ma plastry wiec nie trzeba nic wiercic ani przybijac.

Niestety, u mnie na tych standardowych dołączanych odpadł. Trzeba było
obficiej podklejać dokupioną taśmą dwustronną.

JoP

5. Data: 2005-02-28 13:43:57

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Feb 2005 13:38:03 +0000 (UTC)
"Jolanta Pers" <j...@g...pl> wrote:

> Sprawdza się idealnie, u mnie wisi poziomo w prawym górnym rogu szafki
> pod zlewozmywakiem, genialny sposób na opanowanie chaosu z
> reklamówkami.

a tak na oko - duzo tam reklamowek wchodzi?

Sierp

6. Data: 2005-02-28 14:32:44

Od: barney <"barney[WON]"@adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:

> a tak na oko - duzo tam reklamowek wchodzi?

Tak na oko to ze 30, mowie o takich najcienszych darmowych w sklepie.
Kup to sobie, 6 zl to nie majatek.

7. Data: 2005-02-28 14:51:29

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości >

> a tak na oko - duzo tam reklamowek wchodzi?

Ja tez sobie chwale. Od kilku lat jestem w posiadaniu tego pojemnika , ale
trudno mi stwierdzic ile w nim sie zmiesci reklamowek. Glownie pakuje te
zwykle, najzwyklejsze cienkie reklamowki i wchodzi ich caaaaala masa (moze
ok.50-strzelam). Tych duzych sztywnych nie ma sensu, bylby problem z
wyjmowaniem.

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

8. Data: 2005-02-28 15:59:34

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-28 14:38 +0200, Użytkownik Jolanta Pers napisał :
[ciach]

> Niestety, u mnie na tych standardowych dołączanych odpadł. Trzeba było
> obficiej podklejać dokupioną taśmą dwustronną.

Ja od pchania reklkamowek w toto urwalam drzwiczki od szafki, bo tam
miala przybite akurat:-))

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

9. Data: 2005-02-28 19:13:10

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp <s...@s...sierp.net> napisał(a):

> a tak na oko - duzo tam reklamowek wchodzi?

U mnie wszystkie, jakie się pojawią. :-D

JoP

10. Data: 2005-02-28 23:09:29

Od: Olga_z_k <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bea wrote:

> [...]
> ponizszy pojemnik na torby plastikowe,w moim miesice nie ma sklepu IKEA a

Moj tata ma takie plastikowe z ikei i co mnie denerwowalo to czasami
jak sie jakas reklamowka zakleszczy to ciezko wyjac i rece bola od
plastiku :-)

A ja sobie uszylam takie z materialu. Poniewaz jestem antytalent do
szycia wiec poszlam po najmniejszej linii oporu. Wzielam nowa
prostokatna scierke kuchenna, taka do wycierania do naczyn. Na gorze
i dole zrobilam takie cos zeby mozna bylo sznurek lub gumke
wciagnac, zeszylam wzdluz i powstala taka rura. Na gorze dalam
sznurek, sciagnelam calosc i za ten sznurek powiesilam na gwozdziu z
boku szafki, w dol wciagnelam gumke, ale nie tak calkiem sciagnieta,
tak troche tylko, zeby te reklamowki nie wypadaly. I teraz pcham te
reklamowki od dolu i od dolu tez wyciagam. Jest miekkie i wygodne w
uzyciu, a sluzy mi juz jakies 10 lat. Od czasu do czasu wrzucam
calosc do pralki.

Sam pomysl na specjalne miesjce na reklamowki jest super, nie walaja
sie po calej kuchni :-)

Ola

Jaka farba na tapete winylowa?
Cekolownie
czy ktos uzywa takiego ekspresu do kawy - poprawny link
czy ktos uzywa takiego ekspresu do kawy
Jaki parapet?