Póki wiosna w nas trwa ;)

1. Data: 2004-04-13 12:40:00

Temat: Póki wiosna w nas trwa ;)
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyli 'póki żyjemy', piszcie Wiersze swoim Kobietom, Mężczyźni, a
przynajmniej dedykujcie ;).
Nie wstydźcie się! :)

Nie wiecie nawet ile możecie tym zyskać,
jeśli to Prawda, z waszego wnętrza płynąca.

Dlatego tę perełeczkę zasłyszaną, przed Oczy Wam kładę.. ;)

***

Odkąd tylko jesteś ze mną
noszę w sobie radosne odkrycie
przyszła do mnie zupełnie inna
nowa pora mojego życia
najspokojniej, najpiękniej na świecie
płynę rzeką mych marzeń przy tobie
przez jesienie, lata i wiosny
i przez zimę, zawiane drogi

Mijam wyspy i lądy nadziei
wszystko wkoło zaś jak by mówiło
że niedługo już może za chwilę
dosięgniemy to co się śniło
ty przynosisz mi myśli płomienne
patrzą na mnie uważnie twe oczy
każdą chwilę mi w porę przepowiesz
żadna chwila mnie źle nie zaskoczy

Jesteś latem w zimowe ochłody
jesteś wiosną w jesienne półmroki
pierwszym słońca po deszczu promieniem
pierwszym nieba po burzy obłokiem
i zostaniesz tak w tej podróży
mego świata najmilszą osobą
na te cztery pory niepewne
piąta porą na każdy rok z tobą

M. Grechuta - "Odkąd tylko"

1. Data: 2004-04-13 12:53:47

Temat: Re: Póki wiosna w nas trwa ;)
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" <e...@i...pl> wrote in

> czyli 'póki żyjemy', piszcie Wiersze swoim Kobietom, Mężczyźni, a
> przynajmniej dedykujcie ;).
> Nie wstydźcie się! :)

Nie odstawiaj lekow!

--
Kiedy zgasi sie swiatlo, wszystkie kobiety pieknieja

1. Data: 2004-04-13 13:55:28

Od: "Aneta" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM <e...@i...pl> napisał(a):

> czyli 'póki żyjemy', piszcie Wiersze swoim Kobietom, Mężczyźni, a
> przynajmniej dedykujcie ;).
> Nie wstydźcie się! :)

Huk armat
na wysokości łun
wzrósł

Bezbronny
wbity pociskami
w grunt
błagam o karabin
jak skazaniec o łaskę

Aneta

1. Data: 2004-04-13 14:41:27

Od: myrdhin <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj EvaTM,

to taki maly wklad w budzaca sie przyrode

-*-*
Baby latem biodrzeją.
Soki w babach się grzeją,
Owoc żywy dojrzewa,
Lep żywiczny wre w drzewach.

Płeć się pławi płodziwa,
Buchaj ciołę pokrywa,
Mleczem tłustym się klei
W rozjuszonej nadziei.

Dyszy ziemia - kobyła,
Wymion dwoje w świat wzbiła,
Byk wiecznego żywota
Białym ślepiem żar miota.

Roztopiły się pola,
Rozstąpiła się rola
I w czarnoziem tętniący
Trysnął białun gorący.

JT/biologia/

--
Pozdrowienia,
myrdhin

1. Data: 2004-04-13 15:15:44

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. EvaTM<- c5gn79$g9p$...@a...news.tpi.pl naszkrobal/a:

> czyli 'póki żyjemy', piszcie Wiersze swoim Kobietom

A "nieswoim"?
/bo ja dziwnym trafem tylko do takich wierszy mam natchnienie ;)/

pzdr
oTTo

--
"Coraz więcej sieci zewnętrznych "ustawia" bramki służące do wymiany
poczty elektronicznej z siecią Internet. Ten światowy system sieci i

1. Data: 2004-04-13 15:39:45

Od: e...@g...pl (darek miauu) szukaj wiadomości tego autora

EvaTM napisał(a):

> [...]
> Nie wstydźcie się! :)

> Nie wiecie nawet ile możecie tym zyskać,
> jeśli to Prawda, z waszego wnętrza płynąca.

Ech... Nie wiem, skąd to przekonanie o wyższości mowy wiązanej nad prozą.
W święta dostawałem smsy. Same jakieś pokręcone rymowanki.
Po każdym pi-pi telefonu przychodziło mi czytać wierszyk.
Gdy nagle dostałem zwykłe, prozaiczne życzenia, to myślałem, że się
rozpłaczę z radości, a koleżankę piszącą prozą wycałuję caluchną.

Piszcze swoim Mężczyznom prozą, Kobiety, Nawet nie wiecie ile możecie tym
zyskać.

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-04-13 16:58:34

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wskazała mi fotel i powiedziała:
- Usiądź, proszę.
Usiadłem.
Przysunęła do prawej bocznej poręczy fotela krzesło i położyła na nim
zapałki i popielniczkę. Po czym ustawiła naprzeciw fotela, w
odległości jakichś czterech metrów, drugie krzesło i usiadła też.
Przez chwilę patrzyła na mnie w milczeniu.
(...)
- Mam ci coś do powiedzenia. Zechciej mnie wysłuchać.
(...)
- Wszystko, co powiem, to prawda - powiedziała, jakby nie wiem jakim
zmysłem wyczuwając, że o tym właśnie przed sekundą myślałem. - Co ty o
tym wszystkim pomyślisz, to twoja sprawa, ale musisz mi wierzyć. To
dla mnie bardzo ważne. Musisz mi wierzyć.
Kiwnąłem głową.
- Jestem normalną kobietą - podjęła dziewczyna - ale od pewnego czasu,
od dłuższego już czasu nie ma w moim życiu żadnego mężczyzny. Mogłabym
mieć, wybacz mi ten zwrot, ale nie chciałam. Nie tylko dlatego nie
chciałam, to też ci chcę powiedzieć, że brzydzę się tą grą, tym
łaszeniem się, tym podchodzeniem, tym skradaniem się...
Tymi ociekającymi słówkami, tym ociekającym wzrokiem, tą ociekającą
śliną - dodałem w myśli.
- ... Kiedy widzę - podjęła - jak to robią inni, czy to mężczyźni, czy
to kobiety, kiedy jestem tego przypadkowym świadkiem albo niekiedy
obiektem, to nie wiem... chciałabym się schować pod stół albo zniknąć
nagle, wyparować, żeby tego nie oglądać. A czasami to... czasami to
muszę wyjść do łazienki, bo robi mi się niedobrze. Nachodzą mnie
wymioty.
(...)
Jestem jedną kobietą i chcę być jedną. I nie chcę wielu mężczyzn. Chcę
jednego. Chciałabym.
(...)
- Wiesz, temu jednemu mężczyźnie chciałabym dać, tak zwyczajnie, tak
najzwyczajniej w świecie - jak podarek imieninowy czy urodzinowy -
całe moje życie. Bez reszty. Chciałabym być z nim i podróżować z nim,
i czekać na niego wtedy, kiedy nie mógłby mnie ze sobą zabierać.
Chciałabym dla niego utrzymywać dom w czystości i robić zapasy na
zimę, kompoty, konfitury, marynować grzyby, kwasić ogórki, butelkować
szczaw, pomidory, kisić kapustę i inne wspaniałości. Chciałabym mu
zrobić na drutach albo na szydełku długi długi ciepły szalik i ciepły
sweter, i ciepłe rękawiczki, i ciepłą czapkę, i bardzo ciepłe
skarpety, i w ogóle. Bo to tak jest, że dla siebie, owszem, można coś
tam zrobić, ale dla drugiego człowieka to już można coś niesamowicie
pięknego zrobić, wszystko. Wszystko. I, czy ja wiem... może jutro
zgaśnie słońce, przecież może; albo nam je przesłoni, na zawsze, jakiś
straszny potworny grzyb... Przecież może.
(...)
- Zadam ci teraz jedno pytanie - odezwała się w pewnej chwili. - I
więcej już nic nie powiem.
(...)
Więc chciałem teraz wyjąkać do niej to zdanie, to pytanie: "Czy
mógłbym być tym mężczyzną?", ale nie mogłem dostać się do własnego
głosu, nie mogłem dostać się do tego zdania i je wydobyć, wydostać z
podziemi na powierzchnię tego nowego stworzonego przez nią świata, i
tak to niemy zaniemówiony zaczarowany - tylko patrzyłem na nią, a ona
odwróciła w końcu głowę od okna i ja wstrzymałem oddech, a ona
powiedziała wolno cicho wyraźnie:
- Czy chciałbyś być tym mężczyzną?
(...)"

E. Stachura - "Pokocham ją siłą woli"

(zacytowała V-V)

1. Data: 2004-04-13 18:13:36

Od: e...@g...pl (darek miauu) szukaj wiadomości tego autora

Veronika napisał(a):

> - Czy chciałbyś być tym mężczyzną?

Jeszcze nie wiem. Przyślij fotkę.
;)

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-04-13 20:50:56

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" <e...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Nie wstydźcie się! :)
>
> Nie wiecie nawet ile możecie tym zyskać,
> jeśli to Prawda, z waszego wnętrza płynąca.

Jak duzo chlejesz w ciagu godziny???
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-13 20:58:17

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz w postku news:c5hjrv$nld$1@atlantis.news.tpi.pl:

> "EvaTM" <e...@i...pl> wrote in message

> Jak duzo chlejesz w ciagu godziny???

Bluzgacz, weź sobie jakiś tomik wierszy,
nawet nie musisz czytać, ale pomyśl,
że masz przy sobie mądrą książkę.
Pospaceruj po Cytadeli, popatrz na Księżyc.
Jesteś taki romantyczny!

pozdrawiam
Natek

Re: doswiadczone/niedoswiadc zone
Re: newsy w gazeta.pl
Re: WITAM W ZASADZIE :)
Re: brzydkie kobiety - jak odszukać mądrość w głupocie
Re: doswiadczone/niedoswiadc zone