Pokrycie kafelek

1. Data: 2005-09-13 08:01:03

Temat: Pokrycie kafelek
Od: Adam <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w kuchni kafelki których za skarby ludowe nie
chciałbym wymieniać i piekne meble kuchenne juz stojące.
Jedyny mankament to ze te kafelki nie pasuja kolorystycznie
do mebli.

Czy jest jakis magiczny sposob na skuteczne pokrycie
kafelek tak by zmienily barwe/kolor?
Moze jakiś lakier koloryzyjący albo coś podobnego?
Może to być jakaś nietypowa metoda byle skuteczna.

z góry dzięki za pomoc

2. Data: 2005-09-13 08:04:05

Temat: Re: Pokrycie kafelek
Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kafelek tak by zmienily barwe/kolor?
> Moze jakiś lakier koloryzyjący albo coś podobnego?
> Może to być jakaś nietypowa metoda byle skuteczna.

Właśnie też o to chciałam zapytać. Na programie BBC Prime jest często
program o urządzaniu wnętrz i oni właśnie często malują kafelki jakimś
specjalnym preparatem jak go nazywają "tile primer" czyli jakiś podkład pod
zwykłą farbę.

Pokazane jest, że trzeba solidnie odczyścić, osuszyć i wymalować i gra. I
jest to wodoodporne.

Ale czy jest coś takiego w Polsce? Gdzie szukać i jak się nazywa po naszemu?
Używał ktoś?

Agata, co ma nadzieje pozbyć się łososiowych komunistycznych kafelek w
łazience bez kucia...

3. Data: 2005-09-13 12:22:28

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości

> Właśnie też o to chciałam zapytać. Na programie BBC Prime jest często
> program o urządzaniu wnętrz [...]

Trochę OT: jak się ten program nazywa? :)

4. Data: 2005-09-13 12:39:33

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości
>
> Trochę OT: jak się ten program nazywa? :)

'Big Strong Boys' o redekoracjach wnętrz do niedawna leciało. Teraz mają
nową ramówkę: http://tinylink.com/?EYQbv3URnc
I.

5. Data: 2005-09-13 12:45:16

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Trochę OT: jak się ten program nazywa? :)
> pozdrawiam

Dużo ich: to co podane niżej, "house invaders", "changing rooms" i inne,
generalnie trzeba trafić. Coś zazwyczaj jest rano o 9, ale zmienia się co
miesiąc. Teraz coś o kupowaniu nieruchomości jest.
http://www.bbcprime.com/whatsongenre.aspx?menu=genre
&id=9bc897fc-f1f6-4b16-8381-7a7f1e0632c0
Agata

6. Data: 2005-09-13 12:49:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek <a...@s...site.krakow.pl> napisał(a):

> Agata, co ma nadzieje pozbyć się łososiowych komunistycznych kafelek w
^^^^^^^
KAFELKÓW.

Też kupujecie słownik ortograficzny w IKEA?

--
JoP

7. Data: 2005-09-13 12:58:29

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> KAFELKÓW.

Z FLIZAMI nie ma takich problemów ;)

8. Data: 2005-09-13 13:07:44

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> KAFELKÓW.
>
> Też kupujecie słownik ortograficzny w IKEA?

Nie. Nie kupujemy. Ale dziwi mnie, że mój spellcheck nie wykrył tego jakże
rażącego byka...
Agata

9. Data: 2005-09-13 13:18:28

Od: Adam <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):
> [...]
> Używał ktoś?
>
> Agata, co ma nadzieje pozbyć się łososiowych komunistycznych kafelek w

OT: Moja zona tez Agata :) i tez chetnie pozbyla by sie koloru kafelek
tyle ze nie łososiowego a biało/szaro/perłowego :)

Dzieki za podpowiedz. Mozna to kupic w internecie ale w polsce raczej
nie, choc popytam w sklepie przy szkole plastycznej w moim miescie czy
czegos takiego nie sprowadza.

czy to o ten zestaw chodzilo?
http://www.dickblick.com/zz007/12b/

znakiem zapytania pozostaje dla mnie ilosc i to z jaka farba wymieszac
ten srodek co idzie bezposrednio na zagruntowane kafelki

10. Data: 2005-09-13 15:05:35

Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> Nie. Nie kupujemy. Ale dziwi mnie, że mój spellcheck nie wykrył tego jakże
> rażącego byka...
a dlaczego mialby wykryc....? przeciez mozna powiedziec ze jest jeden
kafelek

--
crisp

Brama garażowa - jakiej długości?
mieszkanie wynajmowane a fundusz remontowy odliczany do podatku
Remont drugiego mieszkania - na jaki adres rachunki?
Drzwi antywłamaniowe - pomoc w wyborze
Grzejniki