Pokrzywa

1. Data: 2004-05-10 05:42:59

Temat: Pokrzywa
Od: "Neostrada" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym roku po raz pierwszy zaczęłam systematycznie jeść pokrzywę. Tyle się o
niej naczytałam dobrego...
Czy ktoś jada pokrzywę i jak przyrządza.
Do tej pory robiłam zupę z pokrzywy, potrawkę z pokrzywy ze śmietaną i
czosnkiem, jako farsz do naleśników.

Pozdrawiam,
greta

1. Data: 2004-05-10 07:26:37

Temat: Re: Pokrzywa
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Neostrada napisał:
> [...]
> Czy ktoś jada pokrzywę i jak przyrządza.
> Do tej pory robiłam zupę z pokrzywy, potrawkę z pokrzywy ze śmietaną i

Dodatek do sałatek (pomidor, rzopdkiewki, sałata, jajko na twardo... co
tam masz)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-05-10 09:19:03

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ja z takim nieco glupim pytaniem: jak jesz, to nie parzy? Korcilo mnie
zrobic cos z pokrzywy (bo lubie rozne zielsko), ale mam obway.
Szczegolnie, ze po oparzeniu pokrzywa wygladam naprawde zle (alergia).

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-05-10 09:36:08

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> zrobic cos z pokrzywy (bo lubie rozne zielsko), ale mam obway.
> Szczegolnie, ze po oparzeniu pokrzywa wygladam naprawde zle (alergia).

Jesli masz alergie na pokrzywe, to lepiej jej nie jedz, bo to sie moze
skonczyc zle.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-05-11 10:08:13

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Gusiek wrote:
> Jesli masz alergie na pokrzywe, to lepiej jej nie jedz, bo to sie moze
> skonczyc zle.
Nie koniecznie. Ogorki kiszone moge brac w reke tylko przez rekawice
(inaczej az po lokcie wysypka). a jesc moge calymi tonami :) Z
pokrzywa mogloby byc tak samo.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-05-11 13:00:39

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie koniecznie. Ogorki kiszone moge brac w reke tylko przez rekawice
> (inaczej az po lokcie wysypka). a jesc moge calymi tonami :) Z
> pokrzywa mogloby byc tak samo.

Ciekawy z Ciebie przypadek :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-05-12 10:16:28

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Gusiek wrote:
> Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Ciekawy z Ciebie przypadek :)

To rodzinne :)))))))))))))))))))))))))
Pieprz toleruje, jak juz sie nie "unosi" (jak ktos cos posypuje, to
uciekam jak najdalej).

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-05-12 15:06:18

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pieprz toleruje, jak juz sie nie "unosi" (jak ktos cos posypuje, to
> uciekam jak najdalej).

Hrehre, ja tez... Podczas pieprzenia pieprzem ;) kicham jak wariatka.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-05-13 09:29:37

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Gusiek wrote:
> Hrehre, ja tez... Podczas pieprzenia pieprzem ;) kicham jak wariatka.

Ja jeszcse jakis czas po, dopoki faktycznie wwszystkonie opadnie ;)

Pozdrawiamm
robal.

programy dla niewidomych
brak nam słów i składników??