szparagi

1. Data: 2004-05-09 20:31:07

Temat: szparagi
Od: "-=[pUnIsHeR]=-" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy mozecie podac jak mozna przyrzadzic szparagi ?
czy wystarczy ugotowac i polac tluszczem z tarta bulka ?

1. Data: 2004-05-09 20:40:34

Temat: Re: szparagi
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c7m4fd$ggb$1@atlantis.news.tpi.pl> -=[pUnIsHeR]=- wrote:
> czy mozecie podac jak mozna przyrzadzic szparagi ?
> czy wystarczy ugotowac i polac tluszczem z tarta bulka ?

Jak najbardziej.
A propos -- wczoraj kupiłem w Ikei z przeceny ( z ok. 90 na 59 zł)
całkiem porządny garnek do szparagów. Stal nierdzewna, dno aluminiowe,
koszyk do ustawienia szparagów, załączona instrukcja gotowania.

Władysław

1. Data: 2004-05-09 20:42:01

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 9 mai 2004 ? 22:31:07, -=[pUnIsHeR]=- a écrit :

> czy mozecie podac jak mozna przyrzadzic szparagi ?
> czy wystarczy ugotowac

Ale nie dluzej niz 10 min (biale) i 8 min (zielone)

> i polac tluszczem z tarta bulka ?

Mniam :-)

ps. szparagi obrac ze skorki, oczywiscie, i odlamac grube konce... Im
cienszy szparag tym lepszy, howgh

Ewcia

--
Niesz