Polecam salatke z miesem i ogórkami

1. Data: 2006-09-07 17:04:48

Temat: Polecam salatke z miesem i ogórkami
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

3 srednie ogórki swieze foliowe
30dek miesa wieprzowego (25dek)
1papryka czerwona duza
1 papryka zielona duza
3zabki czosnku
1duza cebula
1 sos sojowy slodki
Przyprawy : chili, papryka, slodka, pieprz, bazylia, ocet
Ogórki pokroic na grubsze kawalki mozna dodac troszke szczypiorku
i zalac obficie sosem sojowym slodkim (jesli jest nieslodki dodac
troszke cukru)
Mieso pokrojone w paseczki usmazyc z cebulka pokrojona w grube
paseczki pod koniec smazenia dodac pokrojona w kawalki papryke
dodac wycisniety czosnek ,pieprz odrobinke soli i chili , bazylie,
papryke slodka . Kiedy papryka bedzie na pól surowa dodac pól
lyzeczki octu.
Kiedy ostygnie dodac do ogórków wymieszac dokladnie i conajmniej
na godzinke wstawic do lodowki.
Naprawde polecam jest pyszna zawsze wszystkim smakuje i robi wrazenie
:))) Orginalnie powinna byc ostra lecz ja doprawiam ja by mala
umiarkowany smak :) Iza

2. Data: 2006-09-07 17:06:17

Temat: Re: Polecam salatke z miesem i ogórkami
Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7 Sep 2006 10:04:48 -0700, Waćpanna lub waćpan i...@w...pl, w
wiadomości <news:1157648688.672077.199240@d34g2000cwd.googlegro
ups.com>
zawarł, co następuje:

> 3 srednie ogórki swieze foliowe

Co to jest ogórek foliowy?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2006-09-07 17:19:06

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

:

> Co to jest ogórek foliowy?
Wg mnie są ogórki gruntowe i foliowe tz takie ze szklarni (foli)
Przynajmniej tak się w moim domku przyjeła ta nazwa ale może tylko
ja je tak nazywam.

4. Data: 2006-09-07 17:28:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
s.com...

:

> Co to jest ogórek foliowy?
Wg mnie są ogórki gruntowe i foliowe tz takie ze szklarni (foli)
Przynajmniej tak się w moim domku przyjeła ta nazwa ale może tylko
ja je tak nazywam.

Bo tak nazywają się w całej Polsce. Ale w Izraelu nie...

Olej aromatyzowany
5 kg prawdziwkow - pytanie
spawdzony przepis na muffinki -poszukuje
Ryba bez panierki - "rozbebłane" cuś
gdzie znajde przepisy