Polecam salatke z miesem i ogórkami

następny post »
From: i...@w...pl
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Polecam salatke z miesem i ogórkami
Date: 7 Sep 2006 10:04:48 -0700

3 srednie ogórki swieze foliowe
30dek miesa wieprzowego (25dek)
1papryka czerwona duza
1 papryka zielona duza
3zabki czosnku
1duza cebula
1 sos sojowy slodki
Przyprawy : chili, papryka, slodka, pieprz, bazylia, ocet
Ogórki pokroic na grubsze kawalki mozna dodac troszke szczypiorku
i zalac obficie sosem sojowym slodkim (jesli jest nieslodki dodac
troszke cukru)
Mieso pokrojone w paseczki usmazyc z cebulka pokrojona w grube
paseczki pod koniec smazenia dodac pokrojona w kawalki papryke
dodac wycisniety czosnek ,pieprz odrobinke soli i chili , bazylie,
papryke slodka . Kiedy papryka bedzie na pól surowa dodac pól
lyzeczki octu.
Kiedy ostygnie dodac do ogórków wymieszac dokladnie i conajmniej
na godzinke wstawic do lodowki.
Naprawde polecam jest pyszna zawsze wszystkim smakuje i robi wrazenie
:))) Orginalnie powinna byc ostra lecz ja doprawiam ja by mala
umiarkowany smak :) Iza